beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet meer goed

• 30 september 2020
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Al enige tijd werkt onze tv ontvanger beneden niet meer goed. Het aan/uit knopje aan de boven kant blijft vaak hangen. We moeten er meerdere keren op drukken tot dat hij groen blijft..

Kan ik een andere krijgen of is het te repareren?

Mvg

Tamara

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 september 2020, 16:18

Hi @Tamaraharten, dat de aan/uit knop blijft hangen is natuurlijk niet handig! JanD is een heel behulpzame en actieve gebruiker op ons forum, vandaar dat hij niet kan zien of je je gegevens al ingevuld hebt :slight_smile:

Laat je weten of het gelukt is met een tandenstoker of prikkertje? Zo niet of als de knop echt niet meer werkt, dan zorg ik dat er een andere tv-ontvanger jouw kant op komt.

Bekijk reactie

6 reacties

Hallo @Tamaraharten , welk merk en type tv-decoder is het?

Als het een Motorola is vul dan in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 1

Nee het is een Arcadyan?

Reputatie 1

Ik ga even met een tandestoker aan het werk...denk dat het vuiligheid is...

Hallo @Tamaraharten , vul s.v.p. toch even je gegevens in, dan kan een moderator reageren voor het geval de decoder het toch niet wil doen.

Reputatie 1

Die staan ingevuld?

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Tamaraharten, dat de aan/uit knop blijft hangen is natuurlijk niet handig! JanD is een heel behulpzame en actieve gebruiker op ons forum, vandaar dat hij niet kan zien of je je gegevens al ingevuld hebt :slight_smile:

Laat je weten of het gelukt is met een tandenstoker of prikkertje? Zo niet of als de knop echt niet meer werkt, dan zorg ik dat er een andere tv-ontvanger jouw kant op komt.

Reageer