beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet goed

• 27 juni 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

hoi mijn tv kastje werkt niet goed en de witte afstandsbediening al helemaal niet. 

Regelmatig resetten werkt maar voor een dag en in de witte afstandsbediening zitten nieuwe batterijen dus daar ligt niet aan.

Ik wil graag een andere kastje zodat ik daarop ook Netflix kan kijken hopelijk kunnen jullie mij helpen.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 juni 2020, 13:58

Welkom bij ons op het forum @Amstaffgirl. De Motorola die je nu hebt ondersteund inderdaad geen Netflix, en het kan zijn dat de leeftijd van het kastje veroorzaakt dat die niet goed reageert op de afstandsbediening. Ik stuur je daarom een nieuwere tv-ontvanger toe, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Dat is alleen de tv-ontvanger, de huidige afstandsbediening kan je blijven gebruiken. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Amstaffgirl. De Motorola die je nu hebt ondersteund inderdaad geen Netflix, en het kan zijn dat de leeftijd van het kastje veroorzaakt dat die niet goed reageert op de afstandsbediening. Ik stuur je daarom een nieuwere tv-ontvanger toe, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Dat is alleen de tv-ontvanger, de huidige afstandsbediening kan je blijven gebruiken. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reageer