beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet, foutcode 143

• 11 januari 2019
  • TV
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Hi,

ik heb een 2de zwarte box voor in de slaapkamer en de tv ontvanger.
Maar die werken niet meer.
sinds ik het hebt heeft ie het altijd gedaan maar sinds kort dat ik me kamer heb verbouwd heeft ie het daarna nog maar een dag gedaan.
Ik heb alles geprobeerd. Resetten, kabels in en eruit gehaald. Maar niets lijkt de werken.
het gaat wel aan, en de knopjes doen het wel maar zodra de tv aan is, laad het toch 10% en geeft het daarna een storingcode 143 aan.
wat kan ik nog doen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Dennis-L 11 januari 2019, 21:02

Error 143, dan kan hij geen verbinding maken met het IPTV platform.
Is de ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of zit er een powerline adapter tussen?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Error 143, dan kan hij geen verbinding maken met het IPTV platform.
Is de ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox of zit er een powerline adapter tussen?
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Keyken, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Niet fijn dat je tv-ontvanger steeds foutcode 143 aangeeft sinds je je kamer hebt verbouwd. We helpen je hier graag verder dit op te lossen!

Dennis-L heeft de foutcode al voor je opgezocht zie ik, dat is handig 🙂 Het heeft inderdaad te maken met dat de tv-ontvanger geen verbinding heeft. Daarom ben ik, net als Dennis, wel benieuwd hoe je de tv-ontvanger aangesloten hebt op het modem? Zit daar rechtstreeks een internetkabel tussen, of maak je gebruik van powerline adapters in het stopcontact?

Het kan ook helpen deze stappen te doorlopen, die helpen je bij het oplossen van zo'n foutcode. Laat je ons weten hoe het aangesloten is en of deze stappen hebben geholpen?
Reputatie 5
Badge +7
Ik hoop dat het een goed teken is, dat we nog geen nieuw berichtje van je hebben gezien @Keyken. Laat het gerust weten als we met je mee kunnen denken, of als ik iets voor je kan doen.

Reageer