beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet

• 14 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 1
Net 45 minuten aan de lijn gehangen met Telfort medewerker. Tv ontvanger zende geen signaal naar tv. Medewerker gaf aan dat het onmogelijk kon zijn dat dit zich voor kon doen. Hij zei ligt aan de tv. Ik had tv (€375,-) veranderd, HDMI kabel veranderd, verbindingssets doen het goed. Alsnog bij 70 valt hij weg Op de tv. Ik heb 2 ontvangers met 2 tv. De andere ontvanger geplaatst bij de andere tv doen deed die het wel. Dit uitgelegd aan de medewerker en hij vond het raar. Hij zei ligt aan de kabel van de verbindingset. Ik heb gezegd alle lampen branden goed en ze werken ook op de werkende tv ontvanger maar niet op de defecte. Medewerker geloofde niet dat de lampjes branden. Hij zei dat kan niet. Als het daar aan zou liggen dan zou dir het op de andere ontvanger ook niet moeten doen en dat is niet het geval. Hij weigerde een nieuwe ontvanger te sturen en gaf aan andere mensen te gaan helpen. Ik zat al 3 weken met dit probleem en vervolgens heb ik zelf het probleem ontdekt krijg ik een vreselijke toon naar me gegooid. De medewerker geloofde elke keer niet wat ik zei. Alsof ik een reden heb om te liegen nadat ik ook alle apparatuur met mijn eigen geld heb vervangen. Ik heb gezegd stuur mijn een nieuwe tv ontvanger en ik betaal het zelf. Hij zei mevrouw u weet dat wij dat niet doen. Hoe moet ik dat weten ik werk niet bij Telfort daarom bel
ik voor assistentie. Ik wil ook weten waar probleem ligt als het tv ontvanger niet is waar dan wel. Maar u laat bij stappen ondernemen waar we al 4 keer over hebben gesproken. Om u als medewerker tevreden te houden heb ik de stappen maar weer gevolgd. Alsnog wilt u mij niet begrijpen en zegt i dat dit niet kan. Aangeboden aan de medewerker dat hij zelf langs mag komen om het te zien of dat ik foto’s stuur. Ik heb teruggebeld en de tweede medewerker gaf aan dat er een nieuwe ontvanger mijn kant op komt de vorige medewerker heeft een nieuwe ontvanger besteld. Terwijl in gesprek hij dit weigerde. Ik vond dit ongelooflijk. Het zal nog blijken of ik een nieuwe ontvanger zal krijgen. Ik begrijp dat stappen doorlopen moeten worden. Ik heb zelf jaren in de klantenservice gewerkt maar nog nooit deze toon gezien. Heel jammer. Normaliter hebben goede ervaring met Telfort zelfs als medewerkers ingewerkt worden dan heb ik er geduld voor maar dit sloeg alles. Als de nieuwe ontvanger gestuurd wordt weet ik niet waar de oude ontvanger naartoe kan?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 augustus 2019, 09:46

Hoi @Sara26, het lijkt erop dat mijn reactie op jouw topic niet verstuurd was, waardoor mijn reactie nu later is dan bedoeld. Sorry daarvoor! Wat rot dat je eerst zo te woord gestaan bent bij de klantenservice. Ik snap dat je daar zacht gezegd geen fijn gevoel van kreeg en het is logisch dat je de klantenservice belt voor hulp, ik vind het logisch dat je dingen wat de apparatuur betreft nog niet weet. Daar bel je ten slotte voor.

Ik begrijp dat je later nog opnieuw contact hebt gehad, en deze collega aangaf dat er toch wel een nieuwe tv-ontvanger onderweg was. Klopt dat en heb je deze ontvanger een paar dagen later ontvangen? Hoe gaat het nu met deze televisie, werkt het weer zoals het hoort? Ik hoor het graag en laat het ook vooral weten als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Sara26, het lijkt erop dat mijn reactie op jouw topic niet verstuurd was, waardoor mijn reactie nu later is dan bedoeld. Sorry daarvoor! Wat rot dat je eerst zo te woord gestaan bent bij de klantenservice. Ik snap dat je daar zacht gezegd geen fijn gevoel van kreeg en het is logisch dat je de klantenservice belt voor hulp, ik vind het logisch dat je dingen wat de apparatuur betreft nog niet weet. Daar bel je ten slotte voor.

Ik begrijp dat je later nog opnieuw contact hebt gehad, en deze collega aangaf dat er toch wel een nieuwe tv-ontvanger onderweg was. Klopt dat en heb je deze ontvanger een paar dagen later ontvangen? Hoe gaat het nu met deze televisie, werkt het weer zoals het hoort? Ik hoor het graag en laat het ook vooral weten als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Dag Alexandera

Nadat ik de nieuwe tv ontvanger heb ontvanger is mijn televisie weer gaan werken. Dit probeerde ik tevergeefs uit te leggen aan de klantenservice medewerker die aangaf dat het toch niet zou werken ook al zou die nieuwe sturen. Het is jammer dat niet ieder klantenservice medewerker dezelfde kennis heeft over de telfort producten. Dit zou een onnodige slechte gesprekken voorkomen. kennis opdoen van de werking van de apparaturen moet horen bij de basistraining! Als gezien wordt dat een medewerker nog niet adequaat de vragen van klanten kan beantwoorden dan is het beter om te evalueren of die medewerker meer ondersteuning nodig heeft. De arme medewerker leek aan zijn lot overgelaten en probeerde continu te chatten (was te horen aan de telefoon) met zijn leidinggevende voor antwoorden. Aangezien zijn leidinggevende het gesprek niet kon volgen kreeg ik rare antwoorden. Fijn om op de details te letten die doen er toe voor de service.
Reputatie 8
Badge +9
@Sara26 Oei, dat is niet fijn (zowel voor de medewerker als voor jou) en ook niet de bedoeling. Dank voor het signaal, dat neem ik mee. Ik ben wel blij om te horen dat je televisie het weer doet. Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer