beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet

• 7 januari 2019
  • TV
  • 16 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik heb een verbingsset voor de tweede tv en het werkt niet. Zit in het stopcontact en ook resetten werkt niet, wat moet ik verder nog doen

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Riki 11 januari 2019, 16:42

Dat heeft geholpen, het werkt.
heel erg bedankt Galdor 68 voor je support.

riki

Bekijk reactie

16 reacties

Je kan de set nog andersom in het contact stoppen.
Reputatie 8
Badge +11
Galdor68 schreef:

Je kan de set nog andersom in het contact stoppen.

Aanvulling: één van de twee. Beiden omdraaien is zinloos.
Bedankt voor jullie antwoord, het lag niet aan de verbindingsset maar aan de tv ontvanger.
Reputatie 8
Badge +11
Mooi! Maar is die ontvanger vervangen of teruggezet naar fabrieksinstellingen ofzo? Wat was de oplossing? Wie weet heeft een ander er nog eens wat aan.
De ontvanger is nieuw, wij hebben sinds vorige week glasvezel ( wonen in het buiten gebied) en de ontvanger voor de tweede
tv krijg ik niet aan de praat, lampje blijft knipperen en heb al allerlei dingen geprobeerd maar lukt niet.
ga iemand bellen voor ondersteuning en anders moet er een monteur komen.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Riki, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met de tv-ontvanger. Deze krijg je niet aan de praat. Dat is erg jammer. Je geeft aan dat het lampje blijft knipperen, bedoel je daar de stand-by knop mee? Heb je de ontvanger al eens uit en weer aangezet met de knop achterop? Geeft dat verbetering?

In ieder geval wil ik graag eens meekijken nog, of heb je al contact gehad? Zo niet, zou je dan jouw postcode + huisnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik ontvang graag graag een seintje van je als je dat gedaan hebt.
Zitten de eenheden elk regelrecht in een wandcontactdoos niet in een stekkerdoos?
Die verbindingsets zijn sterk afhankelijk van de staat van het electranet.
Als je de ontvanger in dien mogelijk bekabeld aansluit bijvoorbeeld bij de andere tv werkt deze dan wel naar behoren?
Zitten htstreeks in het stopcontact en de ontvanger werkt wel op de andere tv.
Reputatie 1
Als de "defecte" ontvanger wel werkt op een andere tv kan het helpen een ander stopcontact voor de verbindingsset te gebruiken.
De ontvanger werkt ook niet als ik een ander stopcontact gebruik.
Heb je ondertussen de gevraagde informatie aangevuld.
Zoals ik het inschat zit er ergens iets in de electra leidingen waardoor de beide eenheden niet kunnen communiceren. Dan rest of toch een kabel trekken of die eenheid die een storing heeft vervangen.

In een andere kamer bijvoorbeeld waar de andere tv staat liefst dezelfde stroom groep krijg je dan wel een verbinding op de set?
Het werkt nu wel, ik heb de ontvangers omgeruild alleen, de tv werkt nog niet op de nieuwe afstandbediening die bij de ontvanger hoort.
bij de tv in de woonkamer werkt alles wel.
Dat is al een stap in de goede richting.
Mischien heb je hier uets aan om de AB te koppelen aan de TV Link
Dat heeft geholpen, het werkt.
heel erg bedankt Galdor 68 voor je support.

riki
Super.
Fijn dat het allemaal weer werkt.
Reputatie 7
Badge +9
Super om te lezen dat het allemaal werkt. Heel fijn. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer