TV ontvanger werkt niet

• 7 november 2012
  • 5 reacties
  • 1419 keer bekeken

Badge
Hallo,

Mijn kastje loopt regelmatig vast. En kan soms wel nog de Gids in, maar verder niets.
Ik kan dan niet zappen.

Enige oplossing is het kastje te resetten (stekker eruit)

Telfort, is dit op te lossen? 

5 reacties

ik heb precies hetzelfde probleem. Heel irritant omdat het opstarten erg lang duurt!

Telfort: aub een reactie
Badge
Ondertussen ook al een aantal keer mijn software opnieuw ingeladen... maar hij blijft hangen!

Telfort... zou u aub willen reageren op mijn vraag?

Ik heb nu regelmatig problemen, dat zie ik graag opgelost!
Reputatie 1
Ik heb op 6 november de interactieve TV aansluiting gekregen en gelijk het pakket aangesloten,
Ik heb 1 keer goed bleed gehad en daarna deed hij het niet meer,
Gelijk een paar keer gebeld met klantenservice en mocht heel lang wachten voor dat ik iemand aan de lijn had,
Tijdens het gesprek moest ik een paar handelingen aan het tv kastje en modem doen zonder ruseltaat,
Mij werd verteld dat ik een nieuw kabel moest kopen en koopbon opstuen want, de kabel zou de oorzaak zijn,
Nieuw kabel gekocht en aangesloten maar nog steeds het zelfde probleem,
Vandaag 7 november weer gebeld met de klantenservice en weer lang moeten wachten voor dat ik iemand aan de lijn kreeg,
weer handelingen gedaan en wat blijkt .ik moet een nieuw kasje hebben.
Nieuw kasje wordt opgestuurd maar kan een paar dagen duren.

mijn vraag;

wordt mijn abonnement tijdelijk stop gezet tot dat ik weer een goede aansluitng hebt?

wat wordt er met de telefoonkosten gedaan die ik gemaakt hebt? 

Badge
of eff de software opnieuw inladen 
dat werkte bij mij in iedergeval wel met de melding ontvanger is aan het opstarten

En hoe doen we dat?
of eff de software opnieuw inladen 
dat werkte bij mij in iedergeval wel met de melding ontvanger is aan het opstarten

Reageer