beantwoord

TV ontvanger werkt niet

• 21 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 1934 keer bekeken

Badge +1
Hallo,

Sinds maandag 20-08-2012 heb ik tv + internet van Telfort, maar helaas werkt de tv ontvanger niet, heb ondertussen al 3x met de klantenservice gebeld en 1x gemaild maar zonder resultaat, inmiddels heb ik zelf al zo`n beetje alles gedaan wat mogelijk was, alle kabels vervangen, modem en ontvanger gereset, maar nog steeds geen tv.
Ik krijg alleen bovenin het beeld een klein stukje te zien van op welke zender hij staat en de rest is een sneeuwerig beeld, soms blijft het scherm ook gewoon helemaal zwart.
Volgens mijn bescheiden mening is de tv ontvanger kapot, wie weet er een oplossing ?

Gr.
icon

Beste antwoord door HermanJ 23 augustus 2012, 16:33

Hallo Henk,

Bedankt !

Heb vandaag al de decoder ontvangen, meteen geïnstalleerd en alles werkt naar volle tevredenheid.
Goede en snelle service van Telfort !

Gr. Herman.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
Inmiddels telefoon gehad van Telfort, de ontvanger werkt wel via scart, dus de HDMI aansluiting is defect, er wordt mij een nieuwe ontvanger toegestuurd.
Telfort, bedankt voor de snelle reactie en oplossing.

Gr. Herman.
Reputatie 4
Badge +3
@HermanJ,

Welkom op het forum!

Fijn om te lezen dat de oorzaak inmiddels is gevonden en dat er een vervangende decoder is verstuurd. Mocht u nog vragen hebben, horen wij dat uiteraard graag! :)

Henk
Badge +1
Hallo Henk,

Bedankt !

Heb vandaag al de decoder ontvangen, meteen geïnstalleerd en alles werkt naar volle tevredenheid.
Goede en snelle service van Telfort !

Gr. Herman.

Reageer