beantwoord

Tv-ontvanger voor Netflix

• 10 september 2018
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik het heel slecht vindt dat je geen medewerker aan de telefoon kan krijgen.

Mijn vraag ik. Wij hebben een oud kastje en zouden graag een nieuwe willen. Wij zouden namelijk graag netflix. Op onze tv willen kijken maar blijkbaar is ons kastje te oud. Hoe kunnen wij en nieuwe aanvragen. Hoe duur is dat en hoe gaat dat ik zijn werk. Mvg saar

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 september 2018, 15:07

Geen probleem, bij deze is er een nieuwe ontvanger naar je onderweg 🙂 Binnen 2 werkdagen zal je deze kunnen ontvangen, de oude kan je terugsturen zoals op deze pagina is beschreven. Laat je het weten als je de nieuwe hebt aangesloten?
Bekijk reactie

4 reacties

Hier kan het ook prima, hoor. 😃
Lees de startost door van onderstaand webcare topic, en plaats als je in aamerking komt, je vraag in dat topic.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175/index1.html
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Saar, welkom op het Telfort forum 🙂 Onze klanten service is via 0900-9596 (lokaal tarief) te bereiken, maar het kan ook prima via deze weg inderdaad.
In het topic wat nelly jacoba noemt kan je aangeven dat je dat je een nieuwe ontvanger wilt voor Netflix, maar we kunnen het samen ook via dit topic regelen. Ik ben al voor je gaan kijken en ik zie dat jullie 2 ontvangers hebben. Willen jullie op beide tv-ontvangers Netflix kunnen kijken, of is het voldoende om het op 1 ontvanger te kunnen zien? Ik hoor het graag van je!
Beste jasper. Bedankt voor de reactie.
Wat super dat u al gekeken heeft
aan 1 kastje hebben wij genoeg hoor! Super bedankt alvast. Mvg saar
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem, bij deze is er een nieuwe ontvanger naar je onderweg 🙂 Binnen 2 werkdagen zal je deze kunnen ontvangen, de oude kan je terugsturen zoals op deze pagina is beschreven. Laat je het weten als je de nieuwe hebt aangesloten?

Reageer