beantwoord

Tv-ontvanger VIP1853 start traag op

• 26 april 2020
  • 9 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo mijn Motorola tv ontvanger start heel traag op als ik hem aanzet duurt het even voor hij werkt eerst komt het geluid  en na enige tijd komt het beeld pas wat kan ik doen 

heb fabrieksinstellingen al terug gezet  en ontvanger getest

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 april 2020, 08:43

Goedemorgen @Jacco.bl, super. 

Ik zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt. Ik heb niet de mogelijkheid om ze beide in één keer om te ruilen. Daarom heb ik er alvast eentje voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken :slight_smile: Als je wilt kan ik de andere tv-ontvanger daarna voor je vervangen, zo gauw je de eerste in huis hebt en alles werkt.

Laat je het weten zo gauw je 'm in huis hebt, en of alles is gelukt?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent na dinsdag als je topic aan de beurt is, ik denk dat je aan een nieuwe en andere ontvanger toe bent

Wat je nog kunt proberen om de ontvanger even stroomloos te maken en zodra je weer opstart krijgt de ontvanger opnieuw firmware binnen

Reputatie 1

Stekker 30 sec er uit gehad lijkt iets beter maar af en toe valt geluid een sec uit en begint vanzelf weer doet hij ook al tijdje 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Jacco.bl, niet fijn dat de tv-ontvanger niet lekker meer werkt. We helpen je hier graag om het op te lossen.

Ik ben het met @jimny eens; het is een goed plan om jouw tv-ontvanger te vervangen. Ik zie dat je wel jouw postcode en woonplaats in je forumprofiel hebt gezet. Dat is helaas niet genoeg om je gegevens mee op te kunnen zoeken. Kan je voor mij nog je huisnummer en eventueel ook klantnummer toevoegen? Geef je een seintje als je ze hebt ingevuld? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 1

Gegevens bijgewerkt 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Jacco.bl, super. 

Ik zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt. Ik heb niet de mogelijkheid om ze beide in één keer om te ruilen. Daarom heb ik er alvast eentje voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken :slight_smile: Als je wilt kan ik de andere tv-ontvanger daarna voor je vervangen, zo gauw je de eerste in huis hebt en alles werkt.

Laat je het weten zo gauw je 'm in huis hebt, en of alles is gelukt?

Reputatie 1

Ik Heb maar 1 tv  ontvanger thuis  laat weten als hij binnen is zal ik de ander retour doen

Reputatie 8
Badge +11

@Jacco.bl Ah, prima. Dan is er waarschijnlijk nog een oude tv-ontvanger in het systeem blijven staan. Geen zorgen, dat heeft geen invloed op jouw abonnement hoor. Ik zal 'm eruit halen. En ik hoor wel of alles is gelukt!

Reputatie 1

TV ontvanger ontvangen bedankt voor snelle service installatie gelukt lijkt prima te doen oude komt retour 

Reputatie 8
Badge +11

@Jacco.bl Super, fijn om te horen en graag gedaan!

Reageer