beantwoord

Tv ontvanger vervangen

  • 15 januari 2018
  • 7 reacties
  • 880 keer bekeken

Webcare heeft daar een speciaal topic voor gestart.
Daar wordt je het snelst geholpen.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 17 januari 2018, 15:38

Webcare heeft daar een speciaal topic voor gestart.
Daar wordt je het snelst geholpen.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175


Top nelly, dank je! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Webcare heeft daar een speciaal topic voor gestart.
Daar wordt je het snelst geholpen.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175


Top nelly, dank je! 🙂
Reputatie 1
graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger, heb nog een Motorola 1853 en dus geen netflix app in meer tv. dank!
Reputatie 8
Badge +10
graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger, heb nog een Motorola 1853 en dus geen netflix app in meer tv. dank!
Je kan de reacties boven die van jou nog eens lezen... 😉
Reputatie 1
Of je vertelt wat je bedoelt?
dank!
Reputatie 8
Badge +10
Of je vertelt wat je bedoelt?
dank!


Bij deze dan...

Jouw vraag:
'graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger, heb nog een Motorola 1853 en dus geen netflix app in meer tv. dank!'.

Tekst van het bericht boven dat van jou gekopiëerd.
Webcare heeft daar een speciaal topic voor gestart.
Daar wordt je het snelst geholpen.
Klik op deze link >>> https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

Zo duidelijker..?
Reputatie 1
Dank je, daar heb ik idd óók al gereageerd. Excuses als mijn dubbele reactie het forum vervuilt haha
Reputatie 8
Badge +10
Dank je, daar heb ik idd óók al gereageerd. Excuses als mijn dubbele reactie het forum vervuilt haha
Aha, ik zie het.
Telfort webcare zal na het weekend je vraag oppakken, een uurtje is te kort... 😉

Reageer