beantwoord

Tv ontvanger verkeerde datum

• 15 februari 2017
  • 18 reacties
  • 364 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 32 reacties
Tv ontvanger geeft verkeerde datum in gids, als ik wil zien welke films er zijn staat hij 2 weken achter....Hoe krijg ik dit goed ?
icon

Beste antwoord door Pvr 24 maart 2017, 15:06

Beste Michael , afgelopen dagen nog geen tijd gehad om de tv te testen, Gisterenavond even aangehad en het werkt .

Hartelijk dank.

Groet,
Paul
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Ontvanger al een keer helemaal uit gezet (stroom eraf) en opnieuw laten opstarten?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Pvr,

Gek dat de ontvanger achterblijft in de tijd. Ik vermoed ook de ontvanger een tik nodig heeft. Deze opvoedkundige tik heb ik hem zojuist verkocht. Wil je voor mij kijken wat de status is nadat je de abonnementsgegevens opnieuw hebt opgegeven? Ik verwacht zelf dat je verbetering zult merken.

Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Beste Michael,

Bedankt

Zal vanavond controleren en de status doorgeven.

Groet,
Paul
Reputatie 1
Ontvanger ging niet aan, aan /uit gezet, abonnementsgegevens ingevuld, even wachten..daarna naar -tv gids-films en datum staat op 08-02....
Reputatie 1
Is nog steeds niet goed.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Pvr,

Opmerkelijk dat het probleem blijft bestaan. Mijn vermoeden is dat de ontvanger niet meer lekker werkt en heb hem daarom voor je vervangen voor een nieuwe. Wil je het mij laten weten als hij binnen is? Ik verwacht dat hij deze week nog zal aankomen.

Hoor graag van je.
Reputatie 3
Badge +2
De datum in je router is wel correct? Mogelijk dat de ontvanger de verkeerde datum van de router krijgt?
Reputatie 1
Hi Pvr,

Opmerkelijk dat het probleem blijft bestaan. Mijn vermoeden is dat de ontvanger niet meer lekker werkt en heb hem daarom voor je vervangen voor een nieuwe. Wil je het mij laten weten als hij binnen is? Ik verwacht dat hij deze week nog zal aankomen.

Hoor graag van je.

Beste Michael,

Verder doet de ontvanger het prima, het is alleen als je naar TV gids en dan Films gaat. In dat menu loopt hij een paar weken achter.
Fijn dat je een andere opgestuurd hebt maar helaas kan ik op dit adres geen pakketten ontvangen,
Hier is overdag niemand thuis, ik werk 7 dagen in de week dus afhalen op een afhaalpunt lukt ook niet.
Laat normaal gesproken pakketten bezorgen op mijn werk-adres.
Reputatie 1
De datum in je router is wel correct? Mogelijk dat de ontvanger de verkeerde datum van de router krijgt?

De router is al maanden niet goed, komt wekelijks voor dat het internet niet werkt, router aan/uit en dan weer internet.

De router is al maanden niet goed, komt wekelijks voor dat het internet niet werkt, router aan/uit en dan weer internet.

Apart dat je dat niet eerder aankaartte.
Deze probleemoplosser al eens doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-technische-problemen.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen.htm

En er zitten ook afhaalpunten in winkels.
Met de huidige openingstijden van de supermarkten moet er toch wel een afhaalmoment te vinden zijn...
Reputatie 1
Jarenlang een Zyxel gehad, nooit problem, nu al aan de derde experiabox, elke keer wat.
In IJmuiden zijn er géén afhaalpunten meer in de supermarkten.
Afhaalpunt gaat om 17:00 dicht. Ik kom om 20:00 van mijn werk en vertrek om 07:15 van huis.
Laat pakketten altijd op het werk bezorgen dat gaat prima :)
Enige manier om het pakket te halen is halve dag vrij nemen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Pvr,

Volgens mijn gegevens is de ontvanger donderdag 23 februari afgeleverd, kun je dit bevestigen?

Hoor graag van je.
Reputatie 1
Hoi Michael

De ontvanger is inderdaad op 23 februari bij de dierenwinkel in de straat afgegeven, deze gaat om 18:00 dicht, ik kom 20:00 thuis van mijn werk en in het weekend werk ik ook vaak tot s'avonds laat.
Zaterdagmiddag 04-03 de ontvanger opgehaald en gisterenavond aangesloten.
De datum van het overzicht van de films begint met 27-02 het klopt nog niet, of hoort dit soms zo ?

Groet,
Paul
Reputatie 3
Badge +2
Replay TV?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Pvr,

Dat is zeker niet de standaard! Kun je het nog eens proberen? Vanaf deze zijde heb ik het nodige veranderd waardoor het nu wél goed zou moeten werken.

Hoor graag van je.
Reputatie 1
Beste Michael , afgelopen dagen nog geen tijd gehad om de tv te testen, Gisterenavond even aangehad en het werkt .

Hartelijk dank.

Groet,
Paul
Reputatie 8
Badge +2
Hi Paul,

Goed nieuws! Zie ik graag natuurlijk! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.