beantwoord

Tv-ontvanger toont 8888

• 24 juli 2020
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds twee dagen geeft de tv-ontvanger code 8888. Recetten werkt niet. Het schermpje blijft zwart. Van andere forum-berichten begrijp ik dat de ontvanger dan echt stuk is. Kan ik een vervangende tv-ontvanger krijgen? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 juli 2020, 10:27

Hoi @DanielMM, met de melding 8888 op het display lijkt de ontvanger stuk inderdaad. Heb je die melding nu nog steeds? De ontvanger lijkt namelijk nog wel een signaal binnen te krijgen.
Als de melding er nog is vervangen we 'm direct, als de melding weer weg is kan je al weer lekker kijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je foutcode 8888 hebt dan is de ontvanger stuk, vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort lfort wie je bent zodra het topic aan de beurt is.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @DanielMM, met de melding 8888 op het display lijkt de ontvanger stuk inderdaad. Heb je die melding nu nog steeds? De ontvanger lijkt namelijk nog wel een signaal binnen te krijgen.
Als de melding er nog is vervangen we 'm direct, als de melding weer weg is kan je al weer lekker kijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @DanielMM, we hebben geen reactie meer van je gezien. Betekent dat dat de ontvanger het inderdaad weer doet? Als dat niet zo is horen we het graag, dan kijken we verder met je mee.

Reageer