beantwoord

tv ontvanger start niet op uit standby

• 16 maart 2016
  • 2 reacties
  • 428 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb nu zo ongeveer 2 weken interactieve tv, en werkte tot op de laatste paar dagen prima maar nu heb ik regelmatig dat deze niet aangaat vanuit standbye.

Nadat ik een aantal keren op de knop heb gedrukt om deze te activeren zie ik een lege display op de ontvanger zelf en daarna een rood " rec " lampje oplichten terwijl ik niets heb geprogrammeerd om op te nemen.

Wanneer ik de ontvanger reset met de stroom eruit en erop gaat alles weer werken.

Dit gebeurd dus de laatste paar dagen.

Doe ik iets niet goed, en zie ik iets over het hoofd?

Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Michael 16 maart 2016, 20:53

Hi Popey! Helaas kampen we momenteel met een storing die flink lijkt op de symptomen die je aankaart. Heb je daar al eens naar gekeken? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hi Popey! Helaas kampen we momenteel met een storing die flink lijkt op de symptomen die je aankaart. Heb je daar al eens naar gekeken? :)

Dank voor je reactie, ik had nog niet gekeken naar het storingsoverzicht, maar na het lezen is het mij duidelijk en weet wat te doen en wacht de oplossing af.

Groet Nico 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Popey! Helaas kampen we momenteel met een storing die flink lijkt op de symptomen die je aankaart. Heb je daar al eens naar gekeken? 🙂