beantwoord

Tv-ontvanger start niet op, geeft foutmelding 309

• 19 maart 2020
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb een vraag wij zitten nu al een tijdje dat onze tv de melding zap naar andere zender. Dat doen we en er gebeurt niks. We krijgen ook de melding foutcode 309 update software lukt niet. Kunnen jullie ons uitleggen wat we moeten doen we hebben alles al geprobeerd.

M.v.g

Vd Hout

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 maart 2020, 09:18

Hallo @Jesse_2004, welkom bij ons op het forum. Je hebt al wat geprobeerd begrijp ik, zou je kunnen toelichten wat precies? Als je daarnaast ook kunt vertellen hoe de tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box zoals Jan vraagt kunnen we vanaf daar samen verder kijken.

Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @Jesse_2004 , hoe is de decoder op de modem aangesloten, rechtstreeks of anderszins?

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Jesse_2004, welkom bij ons op het forum. Je hebt al wat geprobeerd begrijp ik, zou je kunnen toelichten wat precies? Als je daarnaast ook kunt vertellen hoe de tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box zoals Jan vraagt kunnen we vanaf daar samen verder kijken.

Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jesse_2004, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer