beantwoord

Tv-ontvanger reageert traag

• 23 juli 2018
  • 23 reacties
  • 550 keer bekeken

Reputatie 1
Beste lezer(es) van Telfort

Sinds enkele weken is mijn TV-ontvanger ontzettend traag en het wordt almaar erger. Switchen tussen zenders, menu’s laden, zoeken en opstarten van opgenomen programma’s etc.....het duurt allemaal erg lang. Kortom, onwerkbaar geworden.
De TV-ontvanger geeft reactie op de afstandsbediening middels het rode lampje.
TV-ontvanger meerdere malen gereset, helpt niet.

Ik zou graag een nieuwe ontvanger ontvangen. Huidig model is Motorola VIP1853.

Met vriendelijke groet,
Vwt3

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 juli 2018, 15:46

Hi vwt301, het wachten is over 🙂 Ik heb het klantnummer in je eerdere bericht verborgen, zodat alleen jij en ik het klantnummer nog in je profiel kunnen zien staan. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Laat je me weten hoe het gaat als je deze hebt aangesloten? Voor het aansluiten heb je het abonnementsnummer en de pincode van iTV nodig, deze kan je vinden in jouw Mijn Telfort. Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

23 reacties

Heb je de ontvanger ook terug gezet naar fabrieksinstellingen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 1
Ja ook dat al 2 maal.
Reputatie 1
??? jammer om vandaag niks gehoord te hebben
Reputatie 8
Badge +17
??? jammer om vandaag niks gehoord te hebben

Op dit forum worden de topics op volgorde van binnenkomst beantwoord tussen 3 tot 5 werkdagen , het lijkt erop dat je tv ontvanger defect is, vul alvast je klantnummer in op je forum profiel zodat webcare Telfort weet wie je bent
Je kan de VIP1853 ook laten omruilen voor een nieuwe waar je ook mee kan Netflixen.
Moet je een verzoek doen in dit webcare topic. En even je klantnummer in je forumprofiel zetten.
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175/index1.html
Reputatie 1
Ha Nelly Jacoba,

welk type ontvanger is het waarmee je ook kan netflixen? Is er kwaliteitsverschil met de VIP1853?
klantnr. Admin: klantnummer verborgen.
Zet je klantnummer in je profiel, niet hier op het openbare forum
Klik op je forumnaam en kies "instellingen"
En haal het van het forum weg, door op de 3 puntjes rechts onder je post te klikken en kies "bewerk"

Ik heb nooit een 1853 gehad, maar volgens mij krijg je een Arcadyan of een Arris.
Kwaliteit lijkt me hetzelfde, maar weet ik ook niet zeker.
Reputatie 1
De VIP1853 is wat mij betreft prima. Wil je een nwe sturen?

Alvast bedankt, vwt3
Reputatie 1
@nelly jacoba kies “bewerk” krijg ik niet in beeld
Reputatie 8
Badge +9
@nelly jacoba kies “bewerk” krijg ik niet in beeld
Ben je wel ingelogd..?
Reputatie 1
Ja dat wel. Zie alleen rapporteer en link reactie
Reputatie 8
Badge +9
Ja dat wel. Zie alleen rapporteer en link reactie
Je kan 'bewerken' maar tot één uur na het plaatsen doen, dat is de reden dat je deze nu niet meer ziet.
Reputatie 1
Aha oke en nu?
Reputatie 8
Badge +9
Ha Nelly Jacoba,

welk type ontvanger is het waarmee je ook kan netflixen? Is er kwaliteitsverschil met de VIP1853?
klantnr. x

De Arcadyan en de Arris zijn vrijwel indentiek aan elkaar qua hardware en de software is helemaal dezelfde.
En ze zijn beduidend sneller in de bediening dan de Motorola, dus ik zou me geen zorgen maken...
Voor Netflix maakt het niet uit, dat kan gewoon.
Reputatie 1
Dan is het duidelijk. Ik gebruik geen Netflix, maar een Arcadyan of Arris is prima.
Aha oke en nu?
Is het wachten op webcare, ze lezen mee.
Zij kunnen je een nieuwe ontvanger sturen.
Reputatie 1
Oke, ik wacht af...
Reputatie 8
Badge +11
Hi vwt301, het wachten is over 🙂 Ik heb het klantnummer in je eerdere bericht verborgen, zodat alleen jij en ik het klantnummer nog in je profiel kunnen zien staan. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, deze zal je binnen 2 werkdagen ontvangen. Laat je me weten hoe het gaat als je deze hebt aangesloten? Voor het aansluiten heb je het abonnementsnummer en de pincode van iTV nodig, deze kan je vinden in jouw Mijn Telfort. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Ha Jasper, super dat je beide dingen snel geregeld hebt! Ben ik blij mee!
Ik laat het je weten.
thnx, groet, vwt3
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! 🙂 Ik wacht je bevindingen af.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort
Vandaag de nieuwe tv-ontvanger ontvangen. Mooi en goed verpakt. Het installeren ging als een ☀️-netje. Ik maak ook gebruik van een TV verbindingsset. De ontvanger reageert direct op de afstandsbediening. Thnx, ben er blij mee!
Op de meegeleverde installatie handleiding heb ik wel opmerkingen. Mss wil je die in een privé-bericht?
Op de meegeleverde installatie handleiding heb ik wel opmerkingen. Mss wil je die in een privé-bericht?

Zet ze hier maar neer. Ben ook wel benieuwd.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat de nieuwe ontvanger als een zonnetje werkt! 🙂 Opmerkingen over de handleiding mag je hieronder zetten inderdaad, dan kan iedereen meekijken mogelijk bevestigen dat ze het ook opmerkelijk vinden en kan ik het doorzetten naar de mensen die er over gaan als het aangepast moet worden.

Reageer