beantwoord

TV ontvanger reageert niet op de afstandbediening

• 23 december 2018
  • 10 reacties
  • 356 keer bekeken

Goedendag,

Vandaag voor het eerst Telfort interactieve TV aangesloten. In de woonkamer ging alles prima echter op de slaapkamer hield het op bij het scherm waar ik mijn abonnement moet activeren. De TV ontvanger laad netjes de software echter als ie daar mee klaar is en het activitatiescherm klaar zet, kan ik er geen gegevens inbrengen omdat de TV ontvanger niet reageert op de afstandsbediening.
De afstandbediening werkt wel met de TV ontvanger in de woonkamer en na het instellen ook op de TV in de slaapkamer.
Ik heb uren jullie hulplijnen gebruikt. Afstandbediening getest (dus oke) en de TV ontvanger meerderen keren gereset naar fabrieksinstellingen. Maar helaas!
Ik kan maar 1 conclusie trekken: TV ontvanger kapot. Willen jullie zo spoedig mogelijk een vervanger sturen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 december 2018, 16:57

Ik zie je bericht nu pas. Ik ben dan ook meteen aan de slag gedaan. Ik heb de ontvanger verwijderd uit het systeem. Je kunt nu de nieuwe ontvanger aanmelden.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Verwissel de tv ontvangers eens als het probleem mee verhuisd dan pss kun je spreken dat 1 tv ontvanger defect is
TV ontvangers verwisseld. Probleem zit nu beneden en boven wel TV.
Wat mij ook opviel: Het display van de defecte TV ontvanger presenteert zijn gegevens (de procenten die geladen worden) hoger waardoor de bovenzijde van de getallen niet leesbaar zijn. Mss dat het printplaatje niet juist is gemonteerd (te hoog), als daar ook de laser receiver van de afstandsbediening op zit, dan wordt deze mss geblokt door de behuizing van het kastje. Just guessing Hopelijk dat ze er nog 1 hebben bij de Telfort winkel. anders toch vervangen met retourtje

Ook hele mooie dagen en een gelukkig maar vooral gezond 2019
Reputatie 8
Badge +17
Omdat het probleem mee verhuisd denk ik dat de tv ontvanger moet worden vervangen, zet in je forumprofiel je klantnummer en postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze jr topic oppikken
Ja heb inderdaad de fout gevonden. de laserontvanger zit achter de behuizing van het kastje. Als ik met de afstandsbediening 2 cm loodrecht onder het kastje richt, reageert hij wel zo nu en dan. Maar gauw omwisselen. Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi wallywillemen, welkom bij ons op het Forum. Dit klinkt inderdaad als een kapotte ontvanger. Ik zal deze dan ook meteen voor je omruilen. De nieuwe ontvanger komt zo snel mogelijk jou kant op. Ik hoor graag of deze wel werkt. 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik wilde net aan de slag gaan, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad via de chat en dat de nieuwe ontvanger al aangevraagd is. 🙂
Hallo, nieuwe ontvanger is binnen, werkt goed echter als ik hem aanmeld zegt ie dat dit de derde ontvanger is, dus geen recht heb om deze te activeren.
Willen jullie svp de oude ontvanger uit het systeem halen?

Serial no: M11813TNH801
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie je bericht nu pas. Ik ben dan ook meteen aan de slag gedaan. Ik heb de ontvanger verwijderd uit het systeem. Je kunt nu de nieuwe ontvanger aanmelden.
Het systeem werkt zoals het hoort! 🙂
Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top. Veel kijkplezier en mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij dat graag.

Reageer