beantwoord

tv ontvanger reageert niet/loop vast en slechte wifi

• 15 augustus 2017
  • TV
  • 9 reacties
  • 101 keer bekeken

molenj
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
hallo

wij hebben problemen met de tv ontvanger. vanaf zondag is dit al een probleem.
hij blijft op de zender staan ondanks dat je aan het zappen bent of hij gaat alle zenders heel snel af(loopt door zeg maar).
wij hebben de ontvanger al gereset en ook al terug naar de fabrieksinstelling.
alles help maar een paar uur en dan begint de ellende weer.
het is er vervelend.
misschien komt het omdat de tv ontvanger al een paar jaar oud is.
kunnen wij een nieuwe tv ontvanger krijgen?
tevens hebben wij ook last van slechte tot geen Wi-Fi verbinding.
is daar ook een oplossing voor?

mvg geke v/d molen
icon

Beste antwoord door Wieger - Telfort 30 augustus 2017, 08:48

Hallo René, welkom op het Telfort forum! Leuk dat je een reactie plaatst, al is de aanleiding natuurlijk minder plezierig. Mijn complimenten voor het resetten van je modem en je ontvanger, dat zijn stappen die wij vaak vragen. Aangezien je eerst het volume moet aanpassen voordat je kan zappen, denk ik dat je ontvanger zijn beste tijd heeft gehad. Daarom heb ik een nieuwe TV ontvanger voor je besteld. Deze zal met een paar dagen binnen komen. Laat je me weten of deze goed werkt?

Bekijk reactie

9 Reacties

Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi geke, welkom op het forum. Ik begrijp uit je topic dat je twee problemen ervaart; je hebt een langzame TV ontvanger en je wifi verbinding werkt niet goed. Dat is niet fijn. Ik wil graag het beginnen met je wifi probleem. Vaak kan je in je modem nog het een en ander instellen om de verbinding te verbeteren. Met deze stappen kan je vaak je wifi beter laten werken. Heb je dit al geprobeerd? Zo ja, dan wil ik je modem omruilen. Zo niet, dan verzoek ik je om deze stappen te doorlopen.

Voor je TV ontvanger heb je alles al getest. Daar zal ik een vervangend model voor bestellen. Deze zal met een paar dagen bij je binnen zijn.
Michelledewit
Reputatie 1
Hallo,

Ook ik herken het probleem met de tv ontvanger. Hij reageert heel traag of vaak helemaal niet. Het is eindeloos toetsen voordat hij iets pakt. We hebben de ontvanger al gereset en opnieuw ingesteld. Niets helpt. Het is ontzettend vervelend en frustrerend.

Groetjes Michelle
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Michelle, welkom op het forum. Ik zie dat je vandaag nog contact hebt gehad met een collega van mij. Mijn collega vermoedt dat je afstandsbediening de boosdoener is en de langzame reactie veroorzaakt. Vaak is het namelijk zo dat de ontvanger na een reset of software-update weer snel moet reageren. Kan je mij laten weten of je met de nieuwe afstandsbediening nog steeds problemen ervaart?
RCU
Hallo,
Wij hebben ook last van een trage tv-ontvanger. Moet vaak ook eerst het volume veranderen voordat hij wil zappen.
Het modem en de ontvanger ook al gereset, maar helaas is het hierdoor niet opgelost...

Groeten, René
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hallo René, welkom op het Telfort forum! Leuk dat je een reactie plaatst, al is de aanleiding natuurlijk minder plezierig. Mijn complimenten voor het resetten van je modem en je ontvanger, dat zijn stappen die wij vaak vragen. Aangezien je eerst het volume moet aanpassen voordat je kan zappen, denk ik dat je ontvanger zijn beste tijd heeft gehad. Daarom heb ik een nieuwe TV ontvanger voor je besteld. Deze zal met een paar dagen binnen komen. Laat je me weten of deze goed werkt?
RCU
Hallo Wieger,
Heb je ook nog een postcode oid van mij nodig? Of kun je zo al alle gegevens zien?

Groeten, René
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Hoi René, je postcode en huisnummer had je al onder je profiel gezet. Op basis van die gegevens heb ik jouw aansluiting kunnen vinden en de TV ontvanger besteld voor je. Deze zal vandaag door PostNL afgeleverd worden tussen 14.00 en 17.30. Hopelijk kan je straks dan weer probleemloos TV kijken.
..
RCU
Hallo Wieger,
Het werkt weer als vanouds!!
Bedankt voor de snelle service!
Wieger - Telfort
Reputatie 3
Badge +1
Fijn om te horen! Geniet weer van het snelle TV kijken.

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)