beantwoord

Tv-ontvanger ondersteunt geen Netflix

• 12 september 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedemiddag ik heb een probleem met de tvontvanger hij valt af en toe uit. En ik kan de app van Netflix niet gebruiken. Let steeds opnieuw in loggen heb ik wel 20 keer gedaan. De ont vanger in de slaapkamer werkt wel. Hoef ik ook niet  in teloggen. Ben bij de KPN winkel geweest en die zei kom maar terug in september dan ruilen wij hem om. Zo gezegd zo gedaan. Hebben ze mijn gegevens niet lekker dan. Ik ben ook niet van plan om een duur 0900 nr te bellen ze zeiden het duurt langer erg druk dus dan maar zo. Mijn klantnummer is ***.   

Admin: klantnummer naar je profiel verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 september 2020, 09:50

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Rbeentjes, wel zie ik dat je na mijn bericht met de klantenservice hebt gebeld. Daarbij is de tv-ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen, werkt het sindsdien weer goed?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Waarschijnlijk heb je een motorola  ontvanger en daarom heb geen Netflix,  vul naast je klantnummer op je forum profiel ook even je postcode en huisnummer in dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

de ontvanger valt steeds uit

Admin: dubbele topic samengevoegd

Dat Netflix niet werkt op een en de andere wel is vreemd. Maar volgens mij is de ontvanger niet goed. Hij valt regelmatig uit. Dan moet ik hem weer aanzetten. Of hij gaat vanzelf weer opstarten voor al met tv. De radio gaat regelmatig uit de ontvanger dus. Ik heb spijt dat ik ooit ben over gestapt. Kon dan gewoon bellen ZONDER een 0900 nr. Gaarne een nieuwe ontvanger. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rbeentjes, welkom bij ons op het forum. Voor ons 0900-nummer (0900-9596) worden geen hoge kosten in rekening gebracht hoor, dat is gewoon lokaal tarief. Als je naar de buren belt, wordt hetzelfde in rekening gebracht.

Op welke ontvanger ervaar je dat Netflix niet wordt ondersteund? Ik zie dat je 2 tv-ontvangers van ons hebt, beide zijn een HMB2260. Die heeft wel de Netflix app, die zou wel moeten werken dus. Wat gebeurt er precies als je Netflix probeert te openen? Is dat op een van beide ontvangers of op beide? Als het op een van beide is, wat gebeurt er als je de ontvangers van plek ruilt, gaat het dan mee met de ontvanger of blijft het op dezelfde plek (met de andere ontvanger)?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @Rbeentjes, wel zie ik dat je na mijn bericht met de klantenservice hebt gebeld. Daarbij is de tv-ontvanger teruggezet naar de fabrieksinstellingen, werkt het sindsdien weer goed?

Reageer