beantwoord

Tv-ontvanger omruilen i.v.m. Netflix

• 23 maart 2020
  • 6 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Ik zou graag een nieuwe ontvanger willen om NETFLIX te kunnen ontvangen. Ik heb nu de Motorola VIP 1853; hiermee is dit niet mogelijk…

Mvg,
R. Westerkamp

Admin: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 maart 2020, 13:21

Hoi @R.F. Westerkamp, van harte welkom op ons forum. Ik heb je adresgegevens uit je berichten verwijderd en naar jouw profiel verplaatst. Dit forum is openbaar en voor iedereen zichtbaar, dus ik raad je aan om voorzichtig te zijn met jouw privégegevens.

Ik kan me voorstellen dat je graag een tv-ontvanger met de Netflix app wilt hebben :relaxed: Geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Zo gauw je de nieuwe tv-ontvanger ontvangen en aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 1

Ik zou graag een nieuwe ontvanger willen om Netflix te kunnen gebruiken. Ik heb nu de Motorola vip1853 waarop dit niet mogelijk is.

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic en adres verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @R.F. Westerkamp, van harte welkom op ons forum. Ik heb je adresgegevens uit je berichten verwijderd en naar jouw profiel verplaatst. Dit forum is openbaar en voor iedereen zichtbaar, dus ik raad je aan om voorzichtig te zijn met jouw privégegevens.

Ik kan me voorstellen dat je graag een tv-ontvanger met de Netflix app wilt hebben :relaxed: Geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Zo gauw je de nieuwe tv-ontvanger ontvangen en aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Goedendag, ik ben nu aan het installeren, maar heb blijkbaar een abonnementsnummer en een tv-pincode nodig; deze zouden in een bijlage opgestuurd moeten zijn, maar ik heb helaas niets ontvangen. Kunt u helpen..? 

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @R.F. Westerkamp, dat klopt inderdaad. Deze heb je bij de start van het abonnement per e-mail ontvangen, maar ik kan me voorstellen dat je die niet zo bij de hand hebt. Je kan jouw abonneenummer en pincode gemakkelijk online opzoeken via Mijn Telfort :slight_smile: Laat je weten of het daarmee is gelukt?

Reputatie 1

Goedendag, 
Gisteren heb ik jullie klantenservice gebeld en ook die hebben mij snel en goed geholpen.
De installatie was verder een fluitje van een cent...
Rest mij nog om vandaag de vervangen tv-ontvanger naar jullie te sturen...
Ik ben tevrreden..! :relaxed:

Reputatie 8
Badge +10

@R.F. Westerkamp Super, dat is fijn om te horen! :slight_smile: Als we iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden op het forum.

Reageer