beantwoord

Tv-ontvanger Motorola VIP1853 omruilen

• 25 juni 2020
  • 6 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe kom ik aan een  nieuwe ontvanger 

Mijn motorola 1853. Doet het niet zo goed meer en kan ook geen YouTube meer kijken.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 juni 2020, 09:03

Goedemorgen @Pieter W, fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Lastig dat YouTube het niet meer doet, je hebt ook al een oudere tv-ontvanger, lees ik. De hoogste tijd om deze te vervangen :slight_smile:

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je de nieuwe in huis hebt en alles weer goed werkt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen. Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Heb ik gedaan ook gelijk mijn klantnummer ingevuld. Dus afwachten dan maar?

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Pieter W, fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Lastig dat YouTube het niet meer doet, je hebt ook al een oudere tv-ontvanger, lees ik. De hoogste tijd om deze te vervangen :slight_smile:

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je de nieuwe in huis hebt en alles weer goed werkt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen. Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Pieter W, ik ga er vanuit dat geen bericht goed bericht is, en dat alles goed gekomen is met de nieuwe tv-ontvanger. Anders weet je me te vinden!

Reputatie 1

Hoi Alexandra,

De tv ontvanger snel ontvangen en aangesloten .

alles werkt nu weer top.

bedankt voor de snelle en goede afhandeling.

Reputatie 8
Badge +11

@Pieter W Hoi Pieter, fijn om te horen en graag gedaan! Je weet ons hier te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.

Reageer