beantwoord

Tv-ontvanger Motorola vip1853 loopt steeds vast

• 26 maart 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort, onze tv-ontvanger liep de laatste dagen geregeld vast en/of reageerde erg traag. Na enkele resets (zoals voorgeschreven) blijft ie nu telkenmale steken op 70-75%. Is het mogelijk om zo snel mogelijk een nieuwe te ontvangen zodat we terug tv kunnen kijken?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 maart 2020, 20:05

Hallo @jdejong, wat rot dat de tv-ontvanger na steeds vaker problemen nu helemaal niet meer opstart. Goed dat je dit aankaart, ik help je graag verder.

Fijn dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen :slight_smile:  Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt, en of alles is gelukt? 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @jdejong, wat rot dat de tv-ontvanger na steeds vaker problemen nu helemaal niet meer opstart. Goed dat je dit aankaart, ik help je graag verder.

Fijn dat je je gegevens al in je forumprofiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen :slight_smile:  Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt, en of alles is gelukt? 

Reputatie 1

Beste Alexandra,

Tv-ontvanger ontvangen, aangesloten en geactiveerd. Alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 8
Badge +10

@jdejong Dat is fijn om te horen en dankjewel dat je het laat weten! Graag gedaan, en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer