beantwoord

Tv ontvanger Motorola geeft storing en is traag

• 28 januari 2019
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Onze tv ontvanger doet vervelend. Het geeft steeds vaker storing (blokjes in beeld en harde geluiden) en werkt traag.
Vorig jaar aug is ons abonnement (interactieve tv en internet) verlengd en hebben we een nieuwe router ontvangen. Kan het zijn dat ook de tv-ontvanger aan vervanging toe is? Deze hebben we denk ik nu 7 jaar in gebruik...
Dank voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 februari 2019, 11:50

Hoi Diana, dankjewel daarvoor! De nieuwe tv-ontvanger is naar je onderweg. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @dianagijs, niet fijn dat je tv-ontvanger traag is en vaak slecht beeld en geluid geeft. Goed dat je een topic aangemaakt hebt, ik help je graag dit op te lossen.

Gezien jouw verhaal lijkt het mij een goed idee om de tv-ontvanger te vervangen. Dat wil ik graag voor je regelen, maar ik heb nog geen gegevens van je 🙂 Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je profiel? Laat je weten wanneer ze er staan? Dan help ik je hiermee.
Beste Alexandra, het profiel is aangepast. Heel hartelijk dank!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Diana, dankjewel daarvoor! De nieuwe tv-ontvanger is naar je onderweg. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Ha Alexandra,
TV-ontvanger is binnen en aangesloten en alles werkt perfect! Superbedankt voor de snelle service!
Reputatie 8
Badge +9
Hi Diana, fijn dat te horen, graag gedaan en dankjewel voor je berichtje 🙂 Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer