beantwoord

Tv-ontvanger moet vaak opnieuw gestart worden

• 29 april 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb de afgelopen tijd regelmatig dat ik de tv ontvanger aan wil zetten en dat ik dan geen beeld krijg. Ik moet de ontvanger dan handmatig aan en uitzetten. En dan doet hij het weer. 

Alle kabels zitten zoals het hoort. Wat kan ik nog meer doen.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 mei 2020, 08:53

@gnommerj Dan lijkt het me een goed idee om de tv-ontvanger te vervangen en we kijken hoe het daarna gaat. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

Ik lees graag mee! Bij mij hetzelfde, afgelopen weekend nieuwe Tv moeten kopen en al een nieuwe Hdmi erin gedaan maar niks helpt

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @gnommerj, wat lastig dat je steeds geen beeld hebt. Ik lees dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd, ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Welke tv-ontvanger heb je thuis? Wanneer je geen beeld hebt, zie je de menuschermen dan nog wel, of ook niet? Heb je deze al een volledige reset gegeven? Dat helpt vaak goed bij veel verschillende problemen. 

@B Rombout Dat mag natuurlijk altijd! Heb je last van exact hetzelfde? Ik raad je aan om bovenstaande tip ook uit te proberen. Mocht het bij jou toch anders zijn, maak dan gerust een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je dan het beste verder helpen :slight_smile:

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort ik krijg dan helemaal geen beeld, dus ook geen menuscherm. Reset heb ik ook gedaan. Probleem blijft te terugkomen. 

Reputatie 8
Badge +10

@gnommerj Dan lijkt het me een goed idee om de tv-ontvanger te vervangen en we kijken hoe het daarna gaat. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? 

Reageer