beantwoord

TV ontvanger loopt steeds vast

• 1 juli 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Mijn TV ontvanger loopt steeds vast en reageert super traag, is er een mogelijkheid om deze te vervangen ?

Ik hoor het graag.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 juli 2020, 10:00

Hallo @timitoV, dat kijkt niet prettig tv kan ik me voorstellen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een vrij oude Motorola tv-ontvanger hebt. 

Het lijkt me de hoogste tijd om deze te vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik heb er een voor je aangevraagd, je ontvangt de tv-ontvanger binnen enkele werkdagen thuis :slight_smile: Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen

Ik ga er vanuit dat het straks stukken beter werkt, laat je het weten?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Reset de tv ontvanger eens naar de fabrieksinstellingen en daarna wordt de firmware opnieuw geïnstalleerd 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Welke tv ontvanger heb je precies

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @timitoV, dat kijkt niet prettig tv kan ik me voorstellen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een vrij oude Motorola tv-ontvanger hebt. 

Het lijkt me de hoogste tijd om deze te vervangen voor een nieuw exemplaar. Ik heb er een voor je aangevraagd, je ontvangt de tv-ontvanger binnen enkele werkdagen thuis :slight_smile: Zo gauw je deze aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen

Reputatie 1

Dank je wel, hopelijk werkt alles hierna weer prima !

Gr Tim

Reputatie 8
Badge +11

@timitoV Geen probleem! Daar ga ik wel vanuit, maar ik hoor dat natuurlijk graag van je, zo gauw je de nieuwe tv-ontvanger hebt :slight_smile:

Reageer