beantwoord

Tv ontvanger loopt steeds vast

• 18 november 2018
  • 12 reacties
  • 750 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb steeds vaker dat mijn tv ontvanger vast loopt of hapert. Na meerdere keren via de chat "geholpen" te zijn, is het probleem niet verholpen.

Ik kreeg de tip om mijn ontvanger opnieuw te installeren/te resetten. Dit ik heb k 2x gedaan, maar zonder resultaat. Als ik dit vermeld in de chat lijkt er geen reactie meer te komen waarna ik uit de chat wordt gegooid.

Hebben jullie een oplossing voor dit (het vastlopen van mijn kastje) probleem? Het opnieuw zoeken naar updates zit ik niet echt op te wachten omdat dit al meermalen is geprobeerd.

Alvast bedankt voor de reactie.

Admin: Topic verplaatst naar de juiste categorie.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 november 2018, 10:05

Goedemorgen hilnanne, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! Wat rot dat de chat wegviel, waardoor het probleem met je tv-ontvanger nog niet opgelost is. Goed dat je de reset al geprobeerd hebt. Ik heb je gegevens opgezocht, en zie dat je twee tv-ontvangers van hetzelfde type hebt. Daarom heb ik twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk binnen uiterlijk vijf werkdagen thuis 🙂 Er zitten instructies bij zodat je na ontvangst de oude tv-ontvangers kan retourneren. Laat je me weten wanneer je ze hebt ontvangen, en of het allemaal is gelukt?
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Helemaal goed 🙂 Ik zie dat GJC je al van de instructies voorzien heeft. Dat is fijn. Laat het gerust weten als je vragen hebt!
Reputatie 8
Badge +11
Retourneren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 1
Hoi Alexandra,

ik heb de eerste nu geïnstalleerd en die werkt. De tweede zal ook vast lukken 😁. Als ik een instructie ontvang om de oude terug te sturen dan zal ik dat ook regelen.

Groetjes
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen hilnanne, fijn dat je de nieuwe tv-ontvangers gekregen hebt. Wat jimny aangaf klopt, de ontvangers moeten ook aan onze kant 'ontkoppeld' worden. Ik heb er naar gekeken, en het moet nu lukken om ze te installeren! Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Hallo pamb,

ik krijg foutcode 64, zie ook de reactie van jimny. Dit zal de oplossing zijn, ook volgens foutcode.tv zoals genoemd in de vorige reactie. Momenteel ben ik aan het werk dus heeft de chat voor mij geen zin.
Reputatie 8
Badge +17
webcare telfort moet de oude ontvanger ontkoppelen uit het systeem en dan de nwe ontvanger aanmelden niets meer of minder, wil je het snel geregeld hebben bezoek dan het chat kanaal
Reputatie 1
Heb je het Abonnement nummer en de TV pincode wel ingevoerd!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/interactieve-tv-activeren.htm

Het Abonnement nummer en de TV pincode voor de ontvanger vind je hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/thuis/instellingen.htm#/instellingen-thuis/interactieve-tv/

Krijg je een 561 error, kijk dan hier:
https://forum.telfort.nl/tv-338/foutcode-561-78576#post657039
Reputatie 1
Hallo Telfort,
ik heb de nieuwe ontvangers inmiddels binnen, mijn dank hiervoor. Ik wou nu de ontvanger installeren maar krijg de melding dat ik teveel ontvangers op mijn adres heb. Volgens foutcode.tv kan ik dat alleen via jullie oplossen. Zouden jullie dit kunnen omzetten? Wederom alvast bedankt
groet nanne
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen hilnanne, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! Wat rot dat de chat wegviel, waardoor het probleem met je tv-ontvanger nog niet opgelost is. Goed dat je de reset al geprobeerd hebt. Ik heb je gegevens opgezocht, en zie dat je twee tv-ontvangers van hetzelfde type hebt. Daarom heb ik twee nieuwe tv-ontvangers voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk binnen uiterlijk vijf werkdagen thuis 🙂 Er zitten instructies bij zodat je na ontvangst de oude tv-ontvangers kan retourneren. Laat je me weten wanneer je ze hebt ontvangen, en of het allemaal is gelukt?
Reputatie 8
Badge +17
Mij ook niet
Reputatie 1
Bedankt, heb het klantnummer toegevoegd. Heb het kastje inmiddels een jaar of 7 dat die stuk is zou me niet heel erg verbazen overigens
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht is je tv ontvanger defect, vul in je forumprofiel je klantnummer of je postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent.
Overigens is het niet netjes dat de chat wordt verbroken

Reageer