beantwoord

Tv-ontvanger lijkt vast te lopen bij Netflix

• 7 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo,

Ik blijf maar problemen hebben met Netflix op de tv. Eerst kon ik niet eens inloggen, want dan blokkeerde alles in dat scherm. Nu kan ik gewoon inloggen, maar zodra ik het account moet kiezen, dan hangt hij vast. Ik kan niet in het account komen waar hij op staat, ik kan niet met het pijltje naar rechts om het andere account te kiezen. De hele afstandsbediening lijkt dan niet meer te werken. Ik kan niet eens meer uit Netflix gaan en moet dan dus de tv ontvanger aan- en uitzetten. Dit gebeurd bij zowel de Meer tv app als zender 200. Waar ligt dit aan? De afstandsbediening lijkt wel te reageren, want het lampje gaat aan bij elke knop die ik indruk, maar er lijkt geen connectie meer met de ontvanger te zijn.

Ik heb de tv ontvanger al gereset op beiden manieren. Dit helpt niet.

Ik heb interactieve tv, HMB2260 ontvanger en een witte afstandsbediening.

Groetjes,
Kayleigh
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 9 augustus 2018, 14:15

Hallo Kayleigh, dat is lastig Netflix series bingen inderdaad! Het resetten had je gedaan door de software ook te verwijderen van de tv-ontvanger? Ik zie dat je hier in november ook last van had en toen gaf dat de oplossing. Hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? Merk je dit op meer ontvangers?
Bekijk reactie

4 reacties

Voor het kiezen van programma's op de gewone tv kanalen en het bedienen van het gewone menu reageerd de afstandsbediening wel? Dan zouden we de batterij van je afstandsbediening kunnen uitsluiten.
De afstandsbediening werkt verder prima. Enkel bij Netflix doet dit probleem zich voor. Youtube bijv. doet het wel gewoon.
@nelly jacoba jij een helder idee, bij jouw werkt het via kanaal 200 toch perfect?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Kayleigh, dat is lastig Netflix series bingen inderdaad! Het resetten had je gedaan door de software ook te verwijderen van de tv-ontvanger? Ik zie dat je hier in november ook last van had en toen gaf dat de oplossing. Hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? Merk je dit op meer ontvangers?

Reageer