beantwoord

Tv-ontvanger is traag

• 19 november 2019
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi

Mijn tv ontvanger is ook traag, het geluid is sneller dan het beeld.

Bij vooruit spoelen gaat het ook sloom of ineens heel snel

Overschakelen van tv zenders gaat ook traag

Heb de tv decoder al van het stroom afgehaald en nog steeds traag

Ook de decoders om gewisseld met de 2de decoder en nog steeds traag!

Groetjes

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door meewis 20 november 2019, 12:42

Hoi  Jasper

Nadat ik gister na 5 uur nog geen antwoord te hebben gehad, heb ik Telfort gebeld

En het probleem is opgelost  krijg een nieuwe decoder

Meewis 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @meewis, op die manier is het niet prettig tv kijken natuurlijk! Je zegt dat je 2 ontvangers hebt, is het op een van beide of op beide? En toen je ze van plaats wisselde, ging het toen mee met een ontvanger of bleef het op dezelfde plek?

Ik ben ook benieuwd hoe je de tv-ontvangers hebt aangesloten, is dat met een directe netwerkkabel of gaat dit via een draadloze verbindingsset?

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we samen kijken naar de situatie en wat we er aan kunnen doen.

Reputatie 1

Hoi  Jasper

Nadat ik gister na 5 uur nog geen antwoord te hebben gehad, heb ik Telfort gebeld

En het probleem is opgelost  krijg een nieuwe decoder

Meewis 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @meewis, dat kan inderdaad. Doordat het een forum is krijg je niet meteen een reactie, dat kan langer dan dat duren maar we zullen altijd reageren zoals je ziet :slight_smile:

Fijn dat er via de telefonische collega's een ruil van de tv-ontvanger is ingezet. Laat je weten of het daarmee beter wordt? Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @meewis, naar aanleiding van je privébericht heb ik gekeken naar de verzending van de nieuwe ontvanger. De eerste afleverpoging is zo te zien niet gelukt, daarom gaat het pakket naar een PostNL servicepunt waar deze maandagmiddag wordt verwacht.
Via privébericht heb ik je de track en trace link gestuurd zodat je zelf kunt volgen wanneer het pakket daar ligt en opgehaald kan worden. 

Reputatie 1

Dank je wel

Het pakket was aan de deur  en ik was weg heb 2 dagen binnen zitten wachten

Maar kan het masndag ophalen

Reageer