beantwoord

Tv-ontvanger is kapot

• 17 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 381 keer bekeken

Woensdagmiddag was er een storing in Gouda en toen deed onze tv het niet. Op woensdagavond stond op de site dat dit was opgelost. Wij hebben meerdere malen de stekker van de modem en tv ontvanger eruit gehaald en opnieuw aangezet. Donderdagochtend hetzelfde gedaan maar nog steeds geen verandering. Internet doet het maar de tv nog steeds niet. Er staat op het scherm: welkom bij interactieve tv. Hij komt alleen niet verder dan deze stap en ik weet onderhand niet meer wat ik moet doen, erg vervelend want de storing zou zijn opgelost. Kan iemand hiermee helpen? Of is tv ontvanger kapot?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 25 augustus 2017, 10:22

Hoi Cathie, welkom op het forum en wat rot dat je tv-ontvanger niks meer doet. Heb je al contact gehad met onze Telefonische Klantenservice, of kan ik je hier verder bij helpen? Wil je me in het laatste geval een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je ibannummer? Dan help ik je verder.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is de tv ontvanger draadloos of bekabeld aangesloten
Bekabeld
Reputatie 8
Badge +17
Geef je modem eens een harde reset door met een puntig voorwerp het resetgaatje aan de achterkant voor de zyxel 30 seconden en voor de experiabox 10 seconden in te drukken
Bedankt voor je hulp maar wij gaan een nieuwe tv ontvanger aanvragen aangezien echt niks het wil doen.
Reputatie 8
Badge +17
Je zult moeten wachten totdat webcare je Topic op volgorde van binnenkomst in behandeling neemt en als het je te lang duurt kun je het beste de helpdesk bellen
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Cathie, welkom op het forum en wat rot dat je tv-ontvanger niks meer doet. Heb je al contact gehad met onze Telefonische Klantenservice, of kan ik je hier verder bij helpen? Wil je me in het laatste geval een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens, naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van je ibannummer? Dan help ik je verder.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Cathie, ik heb geen bericht van je gezien. Klopt dat? Ik hoop dat je inmiddels weer TV kunt kijken en via een andere weg bent geholpen. Als ik nog wel iets kan doen, laat me dat dan vooral weten.
Goede avond Telfort ik heb twee tv ontvanger 1 van de ontvanger doet het niet meer ,heb alles geprobeerd maar het doet niks ik zie geen cijfer meer op de display alleen maar streepjes
Reputatie 6
Badge +8
Dag @Esi83. Van harte welkom hier op het Forum. Wat balen dat je tv-ontvanger het niet meer doet. Branden er nog wel lampjes aan de achterkant van je tv-ontvanger bij de UTP-kabel? Check ook eventjes of de kabel tussen je tv-ontvanger en modem nog goed vastgedrukt zit. Wat ook wil helpen is om je tv-ontvanger te resetten. Werkt het dan wel weer? Zo niet, kan je mij dan het serienummer toesturen van de tv-ontvanger die defect is? Dit kan je vinden op de achter- of onderzijde.
Reputatie 6
Badge +8
Dag @Esi83. Ik heb helaas geen reactie meer van je gekregen. Heb je al via een andere route contact gehad? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer