Tv-ontvanger herstart en hapert

• 18 september 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo. Ook hier start hij steeds opnieuw opstart of hapert .

Ook kan ik niet verder kijken na pauzeren dan gaat het programma waar het orgineel is verder. Ook kan er niet meer terug gekeken worden. Sinds telfort over gegaan is naar kpn hebben we ook de verdubbelaar niet meer aan staan op 4 06 nummers?!

Graag ontvangen we een nieuwe tv ontvanger en worden we even gebelt over onze mobiele nummers. 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

5 reacties

Reputatie 1

Ps als ik probeer re bellen steeds meer dan 20 min wachten!

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @ljp. Het is inderdaad wat drukker dan normaal aan de telefoon de laatste tijd. Excuses daarvoor. 

Ik begrijp dat ook jij problemen hebt met de tv-ontvanger. Zoals je zelf ook al door hebt zijn er meer klanten met dezelfde problemen. Deze problemen zijn ontstaan na de laatste update. In sommige gevallen werkt een (handmatige) reset. Werkt dit niet, dan zullen we moeten wachten op een nieuwe update, waarin deze problemen opgelost worden. Hier zijn we uiteraard al hard mee bezig, maar ik weet nog niet wanneer het daadwerkelijk is opgelost. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden. Hier worden ook nieuwe updates geplaatst omtrent dit probleem. Je mag hier ook in een reactie jouw probleem neerzetten. Zo krijgen we een beter beeld van de omvang van dit probleem.  

Verder begrijp ik dat er iets misgaat met de voordelen voor je mobiele nummers. Kun je in jouw forumprofiel aangeven om welke nummers het gaat? Vul daarnaast de postcode en het huisnummer in, samen met de naam van de contractant en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer (in het open veld). Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen. Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 1

Ipv wachten op een update en problemen te houden en steeds maar automatische teset of handmatige reset te moeten doen ontvang ik liever 2 x een nieuwe tv ontvanger. Is dit mogelijk? Deze die we nu hebben is al een behoorlinke tijd in.ons bezit. al .

Groet LP

Reputatie 1

wat betreft gegevens invullen  in mijn forumprofiel. Dat is gedaan. Ik oop snel op een reactie

Groet Ljp

Reputatie 3
Badge +1

Een nieuwe ontvanger gaat het probleem waarschijnlijk niet oplossen. We hebben te horen gekregen dat dit toch echt zit in de software en dus moeten we wachten op een update. Ik ga je daarom geen nieuwe ontvanger geven, want dat gaat het probleem niet oplossen. De ontvanger die je gebruikt zou (na de update) gewoon goed moeten werken. 

Ik heb verder gekeken naar de voordelen voor de mobiele nummers. Bij alle nummers zie ik dat CombiVoordeel gewoon aanstaat en ook dat elk nummer de dubbele data heeft gekregen. Ik kan je verzekeren dat dit, ondanks dat je het misschien zelf niet ziet, wel goed gaat.   

Reageer