beantwoord

Tv-ontvanger heeft geen Netflix

• 11 maart 2019
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik wil graag netflix maar mijn tv ontvangers ondersteunen dit niet. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 maart 2019, 14:48

Dank voor de gegevens, ik zie inderdaad dat je 2 ontvangers hebt. Ik heb twee nieuwe ontvangers verzonden, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @h.stamnagel, Netflix kijken op de tv-ontvangers is wel zo makkelijk inderdaad. Ik kan jouw ontvangers omruilen, zodat dat mogelijk wordt. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig, zou je je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie zet kan ik voor je aan de slag.
Postcode en huisnummer ingevuld.
Het gaat om 2 ontvangers.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens, ik zie inderdaad dat je 2 ontvangers hebt. Ik heb twee nieuwe ontvangers verzonden, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Ik heb gisteren 1 ontvanger ontvangen ipv 2 ontvangers. Ik zou graag de tweede ook ontvangen. Bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat je een ontvanger hebt ontvangen, maar dat er maar een in het pakket zat was niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb je nu meteen de tweede toegestuurd, deze zal je volgende week ontvangen.

Reageer