beantwoord

Tv-ontvanger HDMI aansluiting defect

• 1 september 2019
  • 11 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste Telfort, de HDMI aansluiting van onze tv ontvanger is helaas defect. Heel af en toe komt er nog een paar seconde beeld, maar grotendeels staat er dat er geen signaal is. De ontvanger reageert verder nog wel gewoon normaal. Ik heb al een andere kabel geprobeerd maar dat helpt helaas ook niet. Is het mogelijk om een nieuwe ontvanger op te sturen?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door jwschaafsma 4 september 2019, 22:42

Beste Telfort, we hebben hem ontvangen en het werkt perfect. Dank voor de snelle service!
Bekijk reactie

11 reacties

Het probleem zit niet in de tv? Heb je dat uitgesloten? Bv door andere hdmi poort te proberen.
Reputatie 1
Badge
Ja, dat heb ik inderdaad geprobeerd. En om dezelfde ontvanger op een andere tv aangesloten, helaas hetzelfde probleem.
Dan wordt het wachten tot webcare je topic oppakt. Ze lezen hier op werkdagen mee.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jwschaafsma , heb je het al met een Scart-kabel geprobeerd en daarmee het testmenu van de ontvanger doorlopen?
Ja, dat heb ik inderdaad geprobeerd. En om dezelfde ontvanger op een andere tv aangesloten, helaas hetzelfde probleem.
En ook een andere hdmi kabel gebruikt?
En ook een andere hdmi kabel gebruikt?

Uit de startpost:
Ik heb al een andere kabel geprobeerd maar dat helpt helaas ook niet.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @jwschaafsma, ik zie dat je al op weg geholpen bent, maar dat het probleem echt in de HDMI aansluiting van de tv-ontvanger zit. Dat is goed om te weten, ik help je graag aan een nieuwe tv-ontvanger.

Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', zijn ze niet voor anderen zichtbaar, alleen voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? 🙂
Reputatie 1
Badge
Hoi Alexandra, Dank voor de snelle reactie! Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn profiel
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @jwschaafsma, geen probleem en dank voor het invullen van de gegevens! Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles het weer goed doet?
Reputatie 1
Badge
Beste Telfort, we hebben hem ontvangen en het werkt perfect. Dank voor de snelle service!
Reputatie 8
Badge +9
@jwschaafsma Graag gedaan! Ik ben blij om te horen dat alles weer werkt 🙂 Je weet ons te vinden op het forum als we iets voor je kunnen betekenen.

Reageer