beantwoord

TV ontvanger hapert en is defect

• 17 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 233 keer bekeken

Beste lezer, onze tv ontvanger is defect, we hebben al van alles geprobeerd maar krijgen hem niet aan de praat. Ontvang graag een oplossing van u, met vriendelijk groet!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 augustus 2019, 15:55

Heb je wellicht via een andere weg een oplossing gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
En wat houdt dat "van alles geprobeerd" in?

Mocht de TV-ontvanger via een zgn. "Powerline" adapter-set zijn verbonden (netwerk via het stroomnet), doorloop nog eens de procedure om die set op juiste wijze te koppelen. Eventueel door één van die powerline adapters 180 graden gedraaid in een wand stopcontact te steken, (niet op een verdeeldoos).

Je kunt altijd even testen door de TV-ontvanger met een UTP ethernetkabel rechtstreeks te verbinden, en te kijken wat dat oplevert. (TV-ontvanger eerst even 20-30 seconden uitschakelen, dan weer inschakelen). In het basis pakket is een 10 meter lange kabel bijgeleverd. Die kun je ervoor gebruiken.
Beste lezer, wat u vermeld hebben we allemaal al uitgeprobeerd de tv ontvanger is stuk.
Mogen wij een andere (nieuwe) ontvangen, we willen graag tv kijken. Hoor graag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Erwin Wevers, ik lees dat de ontvanger kapot is. Wat is er precies aan de hand? Start deze niet meer op? Geeft deze een foutmelding? Wat zie je bijvoorbeeld op het display? Ik ben erg benieuwd. Ook ben ik benieuwd wat je allemaal al geprobeerd hebt? Zo ook een reset? Ik wil het graag even weten. Ik kan niet zo maar een ontvanger omruilen. Ik snap dat je heel graag tv wilt kijken, maar ik zou toch graag een paar antwoorden ontvangen.

En hoe is de ontvanger aangesloten? Is dat met een kabel of draadloze adapters in het stopcontact? Heb je de ontvanger ook op een andere poort van het modem geprobeerd? Ik hoor het graag.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je wellicht via een andere weg een oplossing gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.

Reageer