beantwoord

Tv-ontvanger geeft geen zenders

• 27 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

goedemorgen mijn tv kastje geeft geen zenders meer aan ,en ben bang dat hij dadelijk helemaal uitvalt

icon

Beste antwoord door jimny 27 oktober 2020, 08:24

goedemorgen mijn tv kastje geeft geen zenders meer aan ,en ben bang dat hij dadelijk helemaal uitvalt

Haal de tv ontvanger even van de stroom en na het weer aanzetten wordt de firmware opnieuw geladen in de tv ontvanger en dan hoort het weer goed te functioneren

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Haal de tv ontvanger even van de stroom en na het weer aanzetten wordt de firmware opnieuw geladen in de tv ontvanger en dan hoort het weer goed te functioneren

Reputatie 1

super doet het weer ...alleen geeft hij nu een foutmelding code is AVS-500=5005

Reputatie 1

Geeft nu foutcode AVS-500-5005

Reputatie 1

krijg menu ook niet geopend

Reputatie 1

sorry voor ongemak….hij doet het weer ,heb hem nog een keer opnieuw opgestart...Bedankt voor snelle reactie

Reputatie 8
Badge +18

Fijn dat het uiteindelijk is opgelost door de 2e herstart en bedankt voor de terug melding

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @irene1961, fijn dat je er met de hulp van @jimny uit gekomen bent! :relaxed:

Reageer