beantwoord

Tv-ontvanger geeft geen geluid meer door

• 23 maart 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd krijgen. De huidige geeft geen geluid meer door. Deze vraag heb ik per abuis op het KPN-forum gesteld. Omdat ik nog een Telfort-klant ben hebben ze me doorverwezen naar deze omgeving. Om te voorkomen dat we het hele verhaal hier moeten herhalen heb hieronder de link van de topic opgenomen.

Kan ik op spoedige afhandeling rekenen?

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/geen-geluid-meer-op-tv-ontvanger-493516#post941984

icon

Beste antwoord door johnmail 26 maart 2020, 09:13

Goedemorgen. Ik heb gisteren al positief op ‘een tevredenheidsonderzoek” van KPN gereagereerd. Krijgen jullie deze reacties niet te zien?

……………….. ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn probleem door jullie is opgepakt en opgelost. Zondag zat ik voor het eerst op het forum. Aanvankelijk ook nog op het verkeerde. Dinsdag werd de nieuwe tv-ontvanger al bezorgd. Nogmaals m'n complimenten voor deze geleverde service. En niet onbelangrijk: Het geluid is weer prima. :thumbsup: De oude ontvanger heb ik inmiddels retour gezonden.

mvg

John Post

Ugchelen

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @johnmail, welkom bij ons op het forum. Ik had hier toevallig al met Vikash over gesproken en ik hield in de gaten of ik je topic zag verschijnen :slight_smile: Ik stuur je een nieuwe ontvanger toe, die zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 1

Bedankt voor de snelle reactie Jasper. Ik laat na ontvangst zo snel mogelijk weten of het probleem daarmee opgelost is.  mvg

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @johnmail, de nieuwe ontvanger is inmiddels bezorgd zo te zien. Doet het geluid het daar nu beter mee?

Reputatie 1

Goedemorgen. Ik heb gisteren al positief op ‘een tevredenheidsonderzoek” van KPN gereagereerd. Krijgen jullie deze reacties niet te zien?

……………….. ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn probleem door jullie is opgepakt en opgelost. Zondag zat ik voor het eerst op het forum. Aanvankelijk ook nog op het verkeerde. Dinsdag werd de nieuwe tv-ontvanger al bezorgd. Nogmaals m'n complimenten voor deze geleverde service. En niet onbelangrijk: Het geluid is weer prima. :thumbsup: De oude ontvanger heb ik inmiddels retour gezonden.

mvg

John Post

Ugchelen

Reputatie 8
Badge +11

Die reacties worden na het weekend verwerkt, als je het deze week hebt ingevuld zal jouw reactie nog niet verwerkt zijn. Maar ik vind het ook fijner om het van jou zelf te lezen, als het hiermee nog niet was opgelost had ik dan meteen verder kunnen kijken :)

Dat is nu gelukkig niet nodig, daar ben ik blij om! De oude ontvanger zal de logistieke afdeling zien verschijnen.

Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!

Reageer