beantwoord

Tv ontvanger foutcode 842

• 24 april 2018
  • 16 reacties
  • 547 keer bekeken

Hallo,
Mijn TV ontvanger had voorheen een verbinding via home plug. Gisteren heb ik hem aangesloten via een direct kabel vanuit modem (Port 4 en andere porten ook geprobeerd) maar ik heb de hele tijd foutcode 842 terwijl deze kabel is getest met een computer en is geen sprake van geen goede verbinding. Wat kan het zijn?
Hoor graag van u, alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
AhmadA
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 16:38

Hoi AhmadA, wat lastig dat je telkens foutcode 842 ziet op je TV. Als ik kijk naar je testjes, dan lijkt het er sterk op dat je TV ontvanger kapot is gegaan. Om die reden heb ik een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Dit zal eentje worden met MeerTV, dan kan je Netflix kijken via de TV ontvanger. Met een paar dagen komt de nieuwe ontvanger bij je binnen.
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi AhmadA, wat lastig dat je telkens foutcode 842 ziet op je TV. Als ik kijk naar je testjes, dan lijkt het er sterk op dat je TV ontvanger kapot is gegaan. Om die reden heb ik een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Dit zal eentje worden met MeerTV, dan kan je Netflix kijken via de TV ontvanger. Met een paar dagen komt de nieuwe ontvanger bij je binnen.
Hartelijk dank! 🙂
Moet de kapotte terug?
Reputatie 7
Badge +7
Graag! Op deze pagina vind je alles over het terugsturen.
Hallo Wieger, nieuwe tv ontvanger werkt, bedankt! 👍
Reputatie 3
Badge +4
Hi AhmadA, wat fijn om te horen! Ik zal het doorgeven aan Wieger, veel plezier met Netflixen 🙂
Een vraagje nog, sinds ik heb de nieuwe ontvanger de ondertiteling die ik met drie keer 8 via teletekst op scherm krijg loopt een paar seconden achter. Hoe moet ik hem fixen?
Alvast bedankt!
Hier een vergelijkbare vraag. Kan je vast wat zenders en tijden noteren.
https://forum.telfort.nl/tv-338/ondertiteling-hd-zenders-bbc-niet-synchroon-67585
Het programma is GTST begint om 20:00 elke avond.
Reputatie 3
Badge +4
Hi AhmadA, dank je wel voor de informatie! We zijn momenteel intern aan het bespreken met onder andere RTL waar de oorzaak ligt. We vermoeden dat we dit niet vanuit Telfort kunnen beïnvloeden. Dit heeft te maken met het feit dat het gaan om 1 stream met zowel audio als video, waar de ondertiteling ook op is afgesteld. Zodra ik een terugkoppeling heb, hoor je het van me!
Bedankt voor uw bericht.
Kan het een optie zijn waar gebruikers zelf kunnen binnen instellingen van ontvanger ondertiteling snelheid aanpassen? Bijv. 5 sec voor of achter zetten. :?
Reputatie 3
Badge +4
Hi AhmadA,

Helaas is die optie er niet. Het is de bedoeling dat de ondertiteling automatisch gelijk loopt, dus dit zou niet nodig hoeven zijn. Ik heb nog steeds de vraag uit staan bij RTL, dus zodra ik een terugkoppeling ontvang hoor je van mij!
Dank u!
Reputatie 3
Badge +4
Hi AhmadA,

Weer even bericht van mij. De vraag ligt nog steeds bij RTL, ik hoop dat ik gauw antwoord heb op je vraag. Merk je op dit moment verandering in de vertraging van de ondertiteling? Ik hoor het graag van je!
Hoi, ik merk geen verndering van ondertiteling RTL 4 programma’s zoals GTST.

Ik heb het programma blauwe bloed op NPO2 gevolgd en ondertiteling was ok.

Reageer