beantwoord

Tv-ontvanger en afstandsbediening aanvragen voor iTV

• 16 april 2019
  • 12 reacties
  • 273 keer bekeken

Hallo Telfort,

Is het mogelijk dat we een interactieve tv ontvanger en afstandsbediening opgestuurd kunnen krijgen zonder dat we moeten overstappen naar een ander abbonnement?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 mei 2019, 13:57

Dag @LukeS11. Lastig dat het niet werkt. Ik heb hier direct naar gekeken en vrees dat ik vervelend nieuws heb. Je hebt op dit moment een Alles-in-1 Basis abonnement. Dit is een oud glasvezelabonnement. Met dit abonnement kun je geen gebruikmaken van iTV. Vandaar dat het niet werkt. Hier heb ik eerder niet bij stilgestaan, waarvoor mijn excuses. Je kunt dus helaas geen iTV gebruiken zonder je abonnement te veranderen.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo @LukeS11. Ik zie dat je niet meer op mijn vorige bericht hebt gereageerd. Ik hoop daarom dat het verhaal zo duidelijk is. Laat het gerust weten als je nog wel vragen hebt.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @LukeS11. Lastig dat het niet werkt. Ik heb hier direct naar gekeken en vrees dat ik vervelend nieuws heb. Je hebt op dit moment een Alles-in-1 Basis abonnement. Dit is een oud glasvezelabonnement. Met dit abonnement kun je geen gebruikmaken van iTV. Vandaar dat het niet werkt. Hier heb ik eerder niet bij stilgestaan, waarvoor mijn excuses. Je kunt dus helaas geen iTV gebruiken zonder je abonnement te veranderen.
Het ledje van packetfront modem poort 2 brandt. Poort 1 voor internet knippert en werkt.
Ik was even dit topic kwijt netjes er nog een Amino is opgestuurd ondanks dat dit netwerk wordt afgebouwd. Het led op de Amino zelf brand alleen in standby.

Dat er staat waiting for network houd in dat je geen tv signaal op p2 lijkt te hebben.
Alle leds op de front branden ook?
Het ledje van de rj45 connector is groen met oranje. Het ledje van de Amino box brandt niet.
Je hebt wel een internet verbinding en brand het ledje bij het tv icoontje
Ik krijg de melding “waiting for network” wanneer ik de tv-ontvanger aanzet. Ik heb de probleem oplosser gevolgd maar niets hielp. Een andere utp kabel aangesloten op de 2de poort van het glasvezel modem. Tv-ontvanger en glasvezel modem van de stroom gehaald en weer aangesloten.
Geen resultaat.

Admin: nieuwe topic samengevoegd met bestaande topic aangezien het een vervolg ervan is
De Amino tv-ontvanger is ontvangen.
Reputatie 7
Badge +9
Dank voor je reactie, @LukeS11. Ik heb zojuist een Amino tv-ontvanger en een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze worden binnen 5 werkdagen bij je bezorgd. Laat je mij nog even weten of je de apparatuur in goede orde hebt ontvangen?
Die Amino tv-ontvanger hebben we nooit ontvangen.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @LukeS11. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je graag een tv-ontvanger en afstandsbediening wilt ontvangen voor het gebruik van iTV. Ik zie dat je een oud glasvezelpakket hebt; een Alles-in-1 pakket om precies te zijn. Je zou dan ook een Amino tv-ontvanger moeten hebben ontvangen bij de start van je abonnement. Kun je eens controleren of je die wellicht toch in huis hebt?
Als je via mijn Telfort het product televisie kan toevoegen wel. Als je nu een alleen internet abonnement hebt zal je toch echt een nieuw abonnement moeten nemen. Het zijn namelijk twee verschillende producten.

Reageer