beantwoord

Tv-ontvanger doet niets meer

• 14 april 2020
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds vandaag werkt mijn tv ontvanger niet meer. Diverse malen opnieuw proberen op te starten maar zonder resultaat.

er branden geen lampjes dus lijkt erop dat de ontvanger geen spanning krijgt.

diverse stopcontacten geprobeerd.

iemand andere goede tips?

gr Chris

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 april 2020, 09:51

@Chris ten Berge Dankjewel, en dat is handig om te weten :slight_smile: Het lijkt er inderdaad op dat de adapter van de tv-ontvanger defect is. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis. 

Laat je het weten zo gauw je 'm hebt, en of alles dan weer goed werkt?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Ik denk dat de adapter het begeven heeft,  vul je forum profiel aan met je huisnummer en postcode dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Welke tv ontvanger heb je precies

Reputatie 8
Badge +11

@Chris ten Berge Goedemorgen Chris, van harte welkom op het Telfort forum. Wat rot dat de tv-ontvanger het niet meer doet. We helpen je hier graag om het op te lossen!

Net als jimny ben ik wel benieuwd welk type tv-ontvanger je nu hebt? En kan je jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan help ik je graag verder.

Reputatie 1

Goedemorgen Alexandra, ik heb zojuist de gevraagde gegevens ingevuld.

de ontvanger is van het merk arcadyan. 
model HMB2260 v2

productie datum 2015/11/18

Reputatie 8
Badge +11

@Chris ten Berge Dankjewel, en dat is handig om te weten :slight_smile: Het lijkt er inderdaad op dat de adapter van de tv-ontvanger defect is. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis. 

Laat je het weten zo gauw je 'm hebt, en of alles dan weer goed werkt?

Reputatie 1

Bedankt voor het aanvragen van een nieuwe, zodra deze binnen is en alles weer werkt geef ik een seintje!

Reputatie 8
Badge +11

@Chris ten Berge Ik hoop dat alles in de tussentijd is gelukt! Zo niet of als je vragen hebt, dan weet je me te vinden.

Reputatie 1

Gisteren de nieuwe adapter geprobeerd en de tv ontvanger deed het weer. Bedankt voor het snelle reageren en oplossen! 

Reputatie 8
Badge +11

@Chris ten Berge Fijn om te horen, graag gedaan :relaxed:

Reageer