beantwoord

Tv-ontvanger doet niets, 8888 in display

• 4 november 2019
  • 8 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn televisie doet het helemaal niet meer. Op het doosje komt er alleen maar lampjes en 8888. Ik kan het doosje niet uitzetten met de knop. Help graag, wij kunnen geen TV kijken!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 november 2019, 09:28

Hoi @oranje68, niet fijn dat de tv-ontvanger helemaal niets meer doet en er allerlei lampjes aan zijn. Ik zie dat Babylonia al met je mee gedacht heeft, en je verschillende dingen hebt geprobeerd, maar dat het geen verschil maakt. Ik help je graag verder.

Gezien alles wat je/jullie hebben geprobeerd, lijkt de tv-ontvanger echt defect te zijn. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je de defecte tv-ontvanger gratis naar ons terugsturen

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8

En kun je het doosje wel uitzetten door de stroom pakweg 10 minuten ervan af te halen?
(De stekker van de adapter eruit, of het powerplugje bij het doosje zelf).
Wat gebeurt er, als je die erna weer inschakelt?
Opnieuw inladen van de software?
Prima, laat het verder lopen, en kijk na 10-15 minuten nog een keer.

Wat levert dat op?

Reputatie 1

Bij het weer aanzetten na 10 minutes zie Ik weer alle lichtjes gebrand met 8888, het doosje is kaput volgens mij.

Reputatie 8

En hoe heb je de TV-ontvanger aangesloten aan de modem/router?
Met een ethernet verbindingskabel, of via zoiets als een "draadloze verbindingsset”?

Verbind de TV-ontvanger eens met een andere ethernetkabel rechtstreeks aan de modem/router.

Reputatie 1

Het doosje is aangesloten op de modem met een Ethernet kabel. Daar light de issue niet want de kabel kan worden gebruikt voor internet op een PC. Ik heb het doosje al jaren gebruikt. Ik heb over Andersen geleden met precies dit probleem op het forum en het enigma oplossing leek het verrvangen van het doosje dus hoop Ik dat Telfort snel hulp biedt.

Reputatie 8

OK. Het lijkt me duidelijk.
Tefort webcare zal wellicht je een andere sturen.

Vul alvast bij je forumprofiel in de afgeschermde velden gegevens aan met
postcode + huisnummer, klantnummer en op wiens naam het internetcontract staat.
Zodat Telfort weet om wie het gaat en vervanging snel geregeld kan worden.

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @oranje68, niet fijn dat de tv-ontvanger helemaal niets meer doet en er allerlei lampjes aan zijn. Ik zie dat Babylonia al met je mee gedacht heeft, en je verschillende dingen hebt geprobeerd, maar dat het geen verschil maakt. Ik help je graag verder.

Gezien alles wat je/jullie hebben geprobeerd, lijkt de tv-ontvanger echt defect te zijn. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je de defecte tv-ontvanger gratis naar ons terugsturen

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 8
Badge +9

Hi @oranje68, ik heb na mijn laatste berichtje niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dat een goed teken is, en dat alles is gelukt met de nieuwe tv-ontvanger. Anders hoor ik het graag van je.

Reputatie 1

Ik had een ander probleem (met pincode) na het krijgen van de ontvanger maar nu is alles opgelost. Bedankt!

Reageer