beantwoord

Tv-ontvanger doet niets

• 24 mei 2019
  • 7 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
Geheel spontaan zit ik zonder tv ontvangst Ik heb alle stekkers verwijderd en weer ingeplugd, alle knopjes overgehaald en weer terug gezet, maar de tv ontvanger doet niets meer dus ook geen foutcode ofzo. Alleen het kleine lampje op de stekker zelf is wel groen. Wie heeft er nog tips voor een niet-zo- technische dame?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 mei 2019, 20:51

Dat is zeker geen permanente oplossing, dat ben ik helemaal met je eens! Nadat ik het dubbele cijfer uit de postcode op je profiel had gehaald heb ik het abonnement kunnen vinden en ik heb je een vervangende tv-ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen en dan kan je weer tv kijken op de tv zelf. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt en hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @cootje01 ,
Zet de modem en de decoder eens van de stroom af.
Wacht minimaal 30 seconden.
Zet de modem weer aan en wacht totdat deze weer volledig bedrijfsklaar is.
Zet de tv decoder weer aan en wacht totdat deze weer volledig bedrijfsklaar is.
Heb je nu weer beeld?
Zo ja, probleem opgelost.
Zo nee, Telfort bellen of anderszins.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @cootje01, welkom op het forum. Dat de tv-ontvanger helemaal niets doet schiet niet op natuurlijk! Is de ontvanger weer tot leven gekomen met de tips van JanD?
Als dat geen verbetering gaf hoor ik het graag van je, dan gaan we samen verder kijken!
Reputatie 1
Nee, het is niet gelukt. Voor vanavond kijk ik even via mijn laptop, maar dat is geen permanente oplossing natuurlijk.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is zeker geen permanente oplossing, dat ben ik helemaal met je eens! Nadat ik het dubbele cijfer uit de postcode op je profiel had gehaald heb ik het abonnement kunnen vinden en ik heb je een vervangende tv-ontvanger toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen en dan kan je weer tv kijken op de tv zelf. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt en hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Ik hoop dat het helpt. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 1
Nieuwe ontvanger vandaag binnen gekregen, geïnstalleerd en ik kan weer TV kijken. Bedankt voor de snelle service
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @cootje01, veel kijkplezier weer :)
De oude tv-ontvanger kan je terugsturen zoals op deze pagina wordt beschreven.
Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.

Reageer