beantwoord

Tv ontvanger doet het niet goed meer

  • 11 maart 2019
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedenavond,

Wij hebben een Motorola VIP 1853 tv ontvanger. Die heeft mijn vriend 7 jaar geleden gekregen bij zijn thuis abonnement. Nu is het zo dat hij steeds trager word en vaak weg valt. Gisteren knipperde zelfs het displaytje .Wij hebben hem al meerdere malen gereset maar het hield niet lang stand voor hij weer traag werd. Des al niettemin ondersteund hij ook geen Netflix. Wij kunnen dat alleen via pc of mobiel kijken en zouden dat graag via de tv willen kijken.

wat kunnen wij doen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 maart 2019, 10:47

IS AL OPGELOST!

Hallo @Familie Janssen, goed om te lezen dat het al is opgelost! Ik zie inderdaad dat je via de chat contact hebt gehad met een collega van mij en dat daarbij een nieuwe tv-ontvanger is verzonden. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

IS AL OPGELOST!
Reputatie 8
Badge +11
IS AL OPGELOST!

Hallo @Familie Janssen, goed om te lezen dat het al is opgelost! Ik zie inderdaad dat je via de chat contact hebt gehad met een collega van mij en dat daarbij een nieuwe tv-ontvanger is verzonden. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer