TV ontvanger defect of storing?

Entropical
Goedendag, voor de derde dag op een rij is mijn TV ontvanger niet in staat de menu's op te halen. De ontvanger blijft hangen ook bij gebruik van een andere kortere UTP kabel direct op de Experia box. Is er een storing of kunnen jullie me een nieuwe TV ontvanger toesturen?

MvG,

Bram

7 reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Heb je al een keer bewust de software opnieuw laten geladen,?
Of de ontvanger terug gezet naar de fabrieksinstellingen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/interactieve-tv/kies-je-probleem/ik-heb-een-probleem-met-mijn-afstandsbediening/ik-gebruik-een-witte-afstandsbediening/het-zappen-of-tvmenu-is-traag/reset-de-software-van-je-tvontvanger.htm
Entropical
Helaas start de tv ontvanger niet zover op dat hij in staat is instellingen te tonen bij gebruik via de afstandsbediening, dus buiten de optie aan-uit zetten via de voedingsschakelaar is er geen optie hem te resetten volgens mij.
nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Heb je al een andere poort op je exp box geprobeerd?
En een harde reset van je modem?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Entropical
jazeker, heb al poorten voor en na het resetten van de modem gehad. Op het schermpje van de tv-ontvanger komt eerst code 880 en daarna drie streepjes waar het derde streepje van blijft knipperen. Overigens hebben we de Experia v8, welke al wat eerder problemen gaf qua WiFi met de Samsung J3.
Entropical
Helaas was dat weer een avond zonder TV, hoe kan dit probleem worden opgelost, nu al het bovenstaande niet heeft geholpen?
nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Jammer dat het allemaal niet helpt.
Dan wordt het wachten tot webcare je topic oppakt. Ze lezen hier mee.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi Entropical, wat een onprettige situatie zeg. Het spreekt voor zich dat je hier niet blij van wordt. Ik ga mijn best doen om je verder te helpen.

Metingen geven aan dat je ook beschikt over een andere ontvanger. Zou je deze eens op de plek willen zetten waar nu de niet goed werkende ontvanger staat? Voor de zekerheid heb ik beide ontvangers vanaf deze kant een reset gegeven. Dat is dus niet meer nodig. Mocht dit ook niet werken, dan zal het euvel ergens in de verbinding worden veroorzaakt. Mocht dit wél werken, dan ga ik de ontvanger voor je vervangen voor een nieuwe. Ik hoor graag het resultaat.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)