beantwoord

Tv-ontvanger defect

• 25 november 2019
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Onze tv ontvanger werkt niet meer goed. Het lijkt aan de kabelaansluiting te liggen want het beeld valt steeds weg. Pak ik de andere tv ontvanger die we thuis hebben dan werkt het allemaal perfect. Ik kom in het keuzemenu aan de telefoon niet door het menu met deze vraag. Kunnen jullie een nieuwe tv ontvanger sturen? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 december 2019, 09:40

Goedemorgen @maikelcaarels, helemaal goed, dankjewel :slight_smile: Ik heb 'm gemarkeerd en de nieuwe tv-ontvanger komt zo snel mogelijk jouw kant op! Je ontvangt ‘m binnen enkele werkdagen. 

Laat je het weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger binnen hebt, en hoe het daarna gaat?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @maikelcaarels, van harte welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat het beeld steeds wegvalt, dat is niet fijn als je even lekker tv wilt kijken. Goed dat je het al getest hebt met de andere tv-ontvanger, daarmee gaat het wel goed begrijp ik. Dat is goed om te weten. 

Ik help je graag aan een nieuwe tv-ontvanger. Ik kan alleen je gegevens niet vinden met het klantnummer dat in je profiel staat. Kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen? Laat je weten wanneer je ze toegevoegd hebt?

Ik heb mijn klantnummer erin gezet, ik kan het veld voor PC en huisnummer nergens vinden. Is dat ook goed? 

Reputatie 8
Badge +10

@maikelcaarels Dankjewel, dat is prima! Ik heb je gegevens gevonden. Kan je voor mij alleen nog het serienummer van de betreffende tv-ontvanger toevoegen? Het serienummer vind je op de sticker, op de onderkant van de tv-ontvanger. Als je deze neerzet bij ‘Extra informatie’ in je profiel, zorg ik dat deze uit het systeem gehaald wordt zo gauw je de nieuwe aansluit.

Laat je weten wanneer je 'm ingevuld hebt?

Hoi Alexandra,

Het profiel blijft om het invullen van verplichte velden vragen. Ik doe het dus even zo. Serienummer = K609003447. Bedankt! 

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @maikelcaarels, helemaal goed, dankjewel :slight_smile: Ik heb 'm gemarkeerd en de nieuwe tv-ontvanger komt zo snel mogelijk jouw kant op! Je ontvangt ‘m binnen enkele werkdagen. 

Laat je het weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger binnen hebt, en hoe het daarna gaat?

Reageer