beantwoord

TV-ontvanger defect

• 25 juli 2019
  • 7 reacties
  • 208 keer bekeken

Na enkele jaren trouwe dienst heeft onze tv-ontvanger het begeven. Bij het installeren blijft hij hangen op 70%.
We hebben alle beschreven herstart opties geprobeerd. Na omwisselen met de tv ontvanger van boven werkte het weer. Conclusie: tv ontvang is defect.
Nu kan ik nergens vinden waar of hoe ik een nieuwe kan aanvragen. Ook bellen of mailen kan blijkbaar niet, dus probeer ik het maar zo. Hopelijk nemen jullie contact met mij op.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 juli 2019, 11:28

Hoi @Sasvic, welkom hier.

Al ik het zo lees heb je alles al geprobeerd om de ontvanger weer aan de praat te krijgen. Echter alles zonder effect. 😞 Ik ben dan ook aan de slag gegaan en er komt een nieuwe ontvanger jouw kant op. Deze ontvang je binnen twee werkdagen.

Mocht ik nog een keer weer iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Zet dan alvast je postcode + huisnummer en je abonneenummer in je profiel in de afgeschermde velden die alleen voor jezelf en Telfort zijn te lezen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sasvic, welkom hier.

Al ik het zo lees heb je alles al geprobeerd om de ontvanger weer aan de praat te krijgen. Echter alles zonder effect. 😞 Ik ben dan ook aan de slag gegaan en er komt een nieuwe ontvanger jouw kant op. Deze ontvang je binnen twee werkdagen.

Mocht ik nog een keer weer iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.
Bedankt Bart!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.
We hebben de nieuwe modem ontvangen en alles werkt weer perfect. Bedankt.
Moeten we oude modem trouwens nog terugsturen?
Jazeker, hier staat hoe en wat:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 8
Badge +11
Super dat het weer werkt. Heel fijn. 🙂 Het oude modem mag inderdaad terug zoals Nelly Jacoba al aangeeft. 🙂

Reageer