beantwoord

TV-ontvanger defect

• 13 juli 2019
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Het noodweer van vrijdag 12-07 heeft hier een stroomstoring veroorzaakt. Het lijkt erop dat mede hierdoor één van mijn ontvangers de geest heeft gegeven. Wanneer ik de ontvanger uit de huiskamer beneden neem en op de slaapkamer boven aansluit, werkt deze wel ( gebruik makend van de HDMI-kabel, UTP-kabel en power adapter aldaar ).

Resetten lukt niet eens en omruilen voor een nieuw exemplaar lijkt hier nog de enige optie.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 juli 2019, 09:36

Hallo @Roland van Essen, welkom op het forum. Je bent al goed bezig geweest zo te zien, met alles wat je getest heb kom ik tot dezelfde conclusie en heb ik je meteen een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Deze krijg je binnen enkele werkdagen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Roland van Essen, welkom op het forum. Je bent al goed bezig geweest zo te zien, met alles wat je getest heb kom ik tot dezelfde conclusie en heb ik je meteen een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Deze krijg je binnen enkele werkdagen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 1
Dank je wel @Jasper - Telfort ! Als ik de ontvanger binnen heb, laat ik uiteraard nog even wat horen !
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Roland van Essen, ik zie de nieuwe tv-ontvanger is bezorgd en is aangesloten. Hoe gaat het daarmee?
Reputatie 1
Ja, alles werkt weer zoals voorheen! Bij aanzetten werd eerst de software binnengehaald. Daarna startte het apparaat netjes op, zoals ik gewend was als de stroom eraf was geweest. De defecte ontvanger zal ik morgen bij het PostNL Business Point hier vlakbij afgeven.
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed, fijn dat het met het nieuwe apparaat is opgelost. Als je de oude ontvanger terugstuurt zal het bij de logistieke afdelingen verwerkt worden.
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer