beantwoord

Tv ontvanger defect?

• 25 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 516 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds enkele dagen heb ik probleem met de tv ontvanger. Soms krijg ik beeld en soms krijg ik de melding dat de zender niet gevonden is. Wat is de oplossing? Krijg ik een nieuwe tv ontvanger?
Graag een antwoord op mijn vraag!
Is vervelend is je geen tv kunt kijken..

mvg,

Frozan
icon

Beste antwoord door Stephen 27 augustus 2015, 15:53

Hey qumerce, welkom op het forum! Vervelend dat je problemen ervaart met Interactieve TV. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Deze hebben jou geadviseerd om de DSL kabel te vervangen en het modem een harde reset te geven. Hebben deze handelingen het probleem verholpen? In afwachting van jouw reactie.

@marc.janssens4,

Wat jammer dat ook jij hetzelfde probleem ervaart. Graag het modem even een harde reset geven. Mocht dit niet hebben geholpen dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens in een privébericht.

Stephen
Bekijk reactie

3 reacties

Ik heb al 4 dagen geen TV

Volgend bericht op scherm:

Zender niet beschikbaar;
Een moment geduld aub
Zap eventueel naar andere zender en weer terug
Blijft dit bericht in beeld ?
Controleer aansluiting en herstart ontvanger.

Tussen de 10 en 15 keer per dag reeds alles herstart. Nog steeds geen beeld.
Probleem heb ik ongeveer 4 weken terug ook gehad en na enkele dagen ineens terug beeld maar nu duurt het blijkbaar langer.

Heel vervelend allemaal.

Mvg

Marc
Reputatie 1
Ja deze melding heb ik ook paar keer gehad. Ook al ruim 4 weken geleden. Precies jouw verhaal Marc....
En vooral als je vakantie hebt en je kind graag tv wilt kijken. Erg vervelend!
Reputatie 8
Badge +16
Hey qumerce, welkom op het forum! Vervelend dat je problemen ervaart met Interactieve TV. Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Deze hebben jou geadviseerd om de DSL kabel te vervangen en het modem een harde reset te geven. Hebben deze handelingen het probleem verholpen? In afwachting van jouw reactie.

@marc.janssens4,

Wat jammer dat ook jij hetzelfde probleem ervaart. Graag het modem even een harde reset geven. Mocht dit niet hebben geholpen dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens in een privébericht.

Stephen

Reageer