beantwoord

Tv-ontvanger blijft vaak hangen tijdens zappen

• 6 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Hier is hetzelfde probleem. Al een nieuwe afstandsbediening, updates gedaan, reset gedaan en geen infraroodapparatuur in de buurt. Maakt niet uit welke zender je indrukt, blijft regelmatig 'hangen' . Lees er meer over hier op het forum, ligt dus aan de ontvanger. Graag zou ik hiervoor ook een nieuwe willen ontvangen

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 oktober 2019, 16:58

Hallo @mlmjg.beelen, welkom hier op het Telfort forum!

Niet fijn dat je problemen hebt met de tv-ontvanger. Ik lees dat je al van alles geprobeerd hebt. Ik zie dat je een wat oudere tv-ontvanger hebt en gezien deze klachten lijkt het me goed dat we die gaan vervangen. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen!

Laat je weten wanneer je deze ontvangen hebt en of alles nu weer goed werkt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hallo @mlmjg.beelen, welkom hier op het Telfort forum!

Niet fijn dat je problemen hebt met de tv-ontvanger. Ik lees dat je al van alles geprobeerd hebt. Ik zie dat je een wat oudere tv-ontvanger hebt en gezien deze klachten lijkt het me goed dat we die gaan vervangen. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen!

Laat je weten wanneer je deze ontvangen hebt en of alles nu weer goed werkt?
Reputatie 8
Badge +9

Hi @mlmjg.beelen, ik hoop dat geen bericht goed bericht is, en dat alles is gelukt met de nieuwe tv-ontvanger. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer