beantwoord

Tv-ontvanger blijft opnieuw opstarten

• 11 mei 2019
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Wij hebben sinds deze week interactieve tv van Telfort, maar hier helaas nog geen gebruik van kunnen maken.
Na het aanzetten van de tv ontvanger heb ik 5 seconden beeld, daarna herstart de tv ontvanger zich. Om vervolgens na 5 seconden beeld wederom opnieuw op te starten.
De tv ontvanger zit met een kabel in de modem in poort 4 (andere poorten ook al geprobeerd)

"Terug naar fabrieksinstellingen" lukt niet, lijkt dan gewoon opnieuw op te starten.
"Software verwijderen" ook uitgevoerd, dan wordt nieuwe software gedownload. Maar het probleem blijft bestaan. Internet doet het wel gewoon.

Iemand tips?

Groetjes,
David
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 mei 2019, 13:43

@dnuevoba hoi David, dat klinkt niet goed! Goed dat je zelf al hebt geprobeerd te resetten, en andere poorten op het modem hebt getest. Het is alleen jammer dat 't niet heeft geholpen. Het klinkt als een probleem in de tv-ontvanger.

Daarom krijg je een nieuwe van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis 🙂 Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Je kan als je de nieuwe hebt aangesloten de oude gratis naar ons terugsturen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@dnuevoba hoi David, dat klinkt niet goed! Goed dat je zelf al hebt geprobeerd te resetten, en andere poorten op het modem hebt getest. Het is alleen jammer dat 't niet heeft geholpen. Het klinkt als een probleem in de tv-ontvanger.

Daarom krijg je een nieuwe van me, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis 🙂 Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Je kan als je de nieuwe hebt aangesloten de oude gratis naar ons terugsturen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Ok, prima.
Ik zal mijn bevindingen laten weten, zodra ik de nieuwe tv-ontvanger heb aangesloten.

Bedankt!

Groetjes,

David
Reputatie 1
Ik heb de nieuwe tv-ontvanger ontvangen en aangesloten.
Werkt perfect!

Bedankt!

Groeten,

David
Reputatie 8
Badge +9
@dnuevoba Fijn om te horen David en dankjewel voor je berichtje 🙂 Als ik iets voor je kan doen, weet je me te vinden.

Reageer