beantwoord

tv ontvanger blijft herstarten

• 16 december 2019
  • 8 reacties
  • 161 keer bekeken

Mijn tv ontvanger blijft maar herstarten, start weer voor 10 seconden en herstart dan weer.

Ik heb alles al geprobeerd, kabels eruit, ontvanger resetten en instellingen verwijderen en noem het maar op.

Het is nu zo erg dat ik hem maar uitlaat en netflix kijk via de app op mijn tv velf *zucht*.

Ik hoop op snel een oplossing.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2019, 08:29

Hoi @Cunning Jalapeno, welkom hier op het forum. 

k lees dat jouw ontvanger maar blijft herstarten. Dat is niet fijn. Je hebt deze al een reset gegeven begrijp ik? Zonder succes. Nu zie ik dat je twee ontvangers hebt. Als je deze omruilt van plek, verhuist het probleem met de ontvanger mee? Of vertoond de andere ontvanger dan ook dezelfde problemen. Zo kunnen we erachter komen of het in de ontvanger zit of juist in de aansluiting. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Cunning Jalapeno, welkom hier op het forum. 

k lees dat jouw ontvanger maar blijft herstarten. Dat is niet fijn. Je hebt deze al een reset gegeven begrijp ik? Zonder succes. Nu zie ik dat je twee ontvangers hebt. Als je deze omruilt van plek, verhuist het probleem met de ontvanger mee? Of vertoond de andere ontvanger dan ook dezelfde problemen. Zo kunnen we erachter komen of het in de ontvanger zit of juist in de aansluiting. 

Dit ga ik vandaag even uit proberen en hier kom ik vanavond op terug.

Reputatie 8
Badge +11

Graag. Ik ben erg benieuwd of het verbetering gaat geven. 

Het probleem zit hem niet in de tv ontvanger maar in het netwerk.

De wifi op mijn telefoon werkt vaak slecht, de videoland en netflix app op mijn tv zelf verliezen vaak het netwerk en mijn ip camera's herstarten zich regelmatig op een dag. Het is de ene keer erger dan de andere maar het is wel dagelijks.

Reputatie 8
Badge +11

Aha op die manier. Wat heb je er al aan gedaan? Alleen het modem herstart? Ik zie namelijk nog geen reset terug? Zou je dat eens willen uitvoeren. En zou je daarna de WiFi check willen doorlopen? Krijg je dan een stabiele verbinding? 

Ik heb zojuist de reset en wifi check gedaan.

Ik hoop dat de verbinding nu beter gaat zijn.

Ik hou u op de hoogte.

Reputatie 8
Badge +11

Dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je. 

Reageer