vraag

Tv-ontvanger blijft hangen bij opstarten

• 24 oktober 2020
  • 8 reacties
  • 249 keer bekeken

Mijn tv kastje doet het niet meer, hij blijft hangen bij 15p.

Graag zou ik hiervoor snel een andere ontvangen 

8 reacties

Mijn tv kastje doet het niet meer, hij blijft hangen bij 15p.

Graag zou ik hiervoor snel een andere ontvangen 

Hallo @Jasper Burgemeester , als je reeds gemigreerd naar KPN kun je dat daar aanvragen, 0800 0402.

Ben je nog TFT-klant vul dan in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en serienummer in van de tv-decoder, dan komt een moderator er op terug.

P.S. heb je al eens een volledige reset gegeven aan de tv-decoder?

Als de tv-decoder niet rechtstreeks met een kabel op het modem is aangesloten, doe dat dan eens en kijk dan eens hoe het gaat. Gaat het dan wèl goed, dan ligt het aan de alternatieve verbinding tussen modem en tv-decoder.

Het tv kastje blijft alsnog hangen bij 15p

Het tv kastje blijft alsnog hangen bij 15p

Op zich hoeft er niet eens iets mis te zijn met je TV kastje, de update blijft hangen en dat is natuurlijk niet goed.

Om welke ontvanger gaat het?

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Jasper Burgemeester, niet fijn dat jouw tv-ontvanger niet wil opstarten. Dit kan veel verschillende oorzaken hebben, en betekent niet per sé dat de tv-ontvanger defect is, zoals Galdor ook vertelde. Daarom ben ik wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van JanD en Galdor, en of je hun tips al geprobeerd hebt?

Daarnaast is het je vast niet ontgaan dat we midden in de samengang met KPN zitten. Heb je onlangs al bericht gehad over dat je wordt overgezet naar KPN? Je gegevens staan niet in je forumprofiel, waardoor ik het niet voor je kan nakijken. We horen graag van je.

Het gaat hier om de arris vip2952 v2

Reputatie 8
Badge +11

@Jasper Burgemeester Kan je ook de rest van de vragen beantwoorden, en daarnaast je postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel? Anders wordt het heel lastig om je te helpen. We zien de antwoorden op de gestelde vragen graag tegemoet.

Ik heb dit kastje ondertussen al vaker opnieuw gestart, heb eveneens de vragen ingevuld bij mijn profiel. De overgang naar kpn word alles niet beter van is mijn ervaring tot nog toe. Hopelijk is het snel verholpen. Alvast bedankt 

Reputatie 8
Badge +11

@Jasper Burgemeester Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je intussen ook contact hebt gehad met de klantenservice, en dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Fijn dat dat in gang gezet is, je hebt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk in huis. Ik hoor graag of alles is gelukt en of alles het weer goed doet.

Reageer