beantwoord

Tv-ontvanger blijft hangen

• 15 maart 2020
  • 9 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 1

Al een hele tijd blijft de tv ontvanger steeds hangen en moeten we hem resetten. Het gebeurt steeds vaker en tegenwoordig zelfs bijna dagelijks. Is het mogelijk om een nieuwe aan te vragen?

Ook de afstandsbediening valt zowat uit mekaar, hij werkt wel nog maar het is toch niet ideaal zo.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 maart 2020, 09:58

Hi @Juulke30, ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat alles goed gekomen is na het omwisselen van je twee tv-ontvangers. Als ik toch iets voor je kan doen of als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je en is deze bedraad of via draadloze adapters aangesloten, vul alvast je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Juulke30, welkom op ons forum! Wat lastig dat je tv-ontvanger steeds gereset moet worden, dat hoort natuurlijk niet zo. Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan, ik heb ze erbij gepakt.

Ik zie dat je twee tv-ontvangers hebt thuis. Merk je dit blijven hangen op één van de twee tv-ontvangers, werkt de andere wel goed? Heb je de reset van de tv-ontvanger ook via deze stappen gedaan? En als je de tv-ontvangers omwisselt, ben ik benieuwd wat er gebeurt: ‘Verhuist’ het probleem met de tv-ontvanger mee, of blijft het op dezelfde plaats voorkomen?

Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder. 

Reputatie 1

De 2e ontvanger werkt prima, daar hebben we geen problemen mee. De kastjes omwisselen hebben we nog niet geprobeerd, dat zal Ik dan ook eens gaan proberen 

Reputatie 8
Badge +10

@Juulke30 Fijn om te horen, en graag. Ik ben benieuwd wat er dan precies gebeurt, laat maar weten of het is gelukt.

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Juulke30, ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat alles goed gekomen is na het omwisselen van je twee tv-ontvangers. Als ik toch iets voor je kan doen of als je vragen hebt, trek dan gerust aan de bel.

Reputatie 1

Sorry, hebben niet veel tv gekeken afgelopen week, maar daar zal komende week wel verandering in komen. Ik laat het je snel weten.

Reputatie 8
Badge +10

@Juulke30 Geen probleem, dat is helemaal prima. Laat maar weten hoe het is gegaan.

Reputatie 1

Hij blijft nog steeds hangen. We hebben de stekker ook al eens vervangen, maar dat helpt ook niet

Reputatie 8
Badge +10

@Juulke30 Ik ben vooral benieuwd naar wat er gebeurt als je de tv-ontvanger van plaats omwisselt, maar heb daarop helaas nog geen antwoord van je gekregen. Deze test vertelt me heel veel over wat er aan de hand is, waardoor ik je dan verder kan helpen met de oplossing.

Kan je de twee tv-ontvangers die je thuis hebt omwisselen, dus letterlijk van plaats verwisselen? Kan je het daarna uitproberen en me vertellen wat je precies opmerkt? Blijft het probleem op dezelfde plek, dus bij dezelfde tv voor komen, of ‘verplaatst’ het probleem mee met de tv-ontvanger? 

Reageer